Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esin Yılmaz Koğar
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
29
9
Yayın
17
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Ölçme Eşdeğerliliği
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Examination of response time effort in TIMSS 2019: Comparison of Singapore and Türkiye
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1343248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item parameter recovery via traditional 2PL, Testlet and Bi-factor models for Testlet-Based tests
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Testlet Effect on Parameter Estimates Using Different Item Response Theory Models
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.948227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Position Effects by Means of IRT-Based Differential Item Functioning Methods
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.779963
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TALIS 2018 İŞ DOYUMU ÖLÇEĞİNİN ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.779089
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
0
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI MADDE TÜRLERİNE GÖRE FEN OKURYAZARLIĞININ İNCELENMESİ: PISA 2015 TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Hakan Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-467271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğilim Puanı Eşleştirme Analizinin Eğitim Araştırmalarında Kullanılması
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1533
0
FAVORİ
1533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramına Dayalı Bir Veri Analizi Yazılımı: IRTPRO 2.1
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Derya Çakıcı Eser
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.29597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2273
0
FAVORİ
2273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Different Estimation Methods for Categorical and Ordinal Data in Confirmatory Factor Analysis
Yazarlar:
Hakan Koğar
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.94857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2872
0
FAVORİ
2872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Editörlük
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Editör Yardımcısı
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Psikoloji Çalışmaları
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Item parameter recovery via traditional 2PL, Testlet and Bi-factor models for Testlet-Based tests
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948182
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
1
ATIF
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Position Effects by Means of IRT-Based Differential Item Functioning Methods
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.779963
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
1
ATIF
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TALIS 2018 İŞ DOYUMU ÖLÇEĞİNİN ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.779089
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
1
ATIF
0
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI MADDE TÜRLERİNE GÖRE FEN OKURYAZARLIĞININ İNCELENMESİ: PISA 2015 TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Hakan Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-467271
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
2
ATIF
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Different Estimation Methods for Categorical and Ordinal Data in Confirmatory Factor Analysis
Yazarlar:
Hakan Koğar
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.94857
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2872
24
ATIF
0
FAVORİ
2872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat