Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nurullah Yazıcı
Doç.
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
13
7
Yayın
25
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-5594-8347
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KÜMELER ÜNİTESİNDE YER ALAN TEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN MATEMATİKSEL BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
, Mehmet Nuri Kültür
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2144
0
ATIF
2
FAVORİ
2144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Geometri Kavramlarına İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Genel Alan Bilgisi
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.425538
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3079
0
ATIF
2
FAVORİ
3079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDEKİ EKSİKLİKLER: SAYMA ve SAYI KAVRAMI İLE İLGİLİ FARKINDALIKLAR
Yazarlar:
Mustafa Albayrak
,
Nurullah Yazıcı
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-514110
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7094
1
ATIF
2
FAVORİ
7094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sık Yaşanan Öğrenci Güçlüklerinin Matematik Öğretmenlerinin Gözünden Belirlenmesi: Kümelerde Temel Kavramlar
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
,
Mustafa Albayrak
, Yaşar Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
ATIF
2
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran ve Orantı Alt Öğrenme Alanına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfü Cansız
,
âdem Eroğlu
,
Nurullah Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1399175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
0
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İspat Kavramı Üzerine Matematik Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerin Yönelimlerinin İncelenmesi: Bir Araştırma Sentezi Çalışması
Yazarlar:
Elif Ceren Sakallı Doğru
,
Adem Eroğlu
,
Nurullah Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1431354
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Digital Learning Material Preparation Competencies of Pre-Service Mathematics Teachers
Yazarlar:
Mertkan Şimşek
,
Nurullah Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.68.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sık Yaşanan Öğrenci Güçlüklerinin Matematik Öğretmenlerinin Gözünden Belirlenmesi: Kümelerde Temel Kavramlar
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
,
Mustafa Albayrak
, Yaşar Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
2
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDEKİ EKSİKLİKLER: SAYMA ve SAYI KAVRAMI İLE İLGİLİ FARKINDALIKLAR
Yazarlar:
Mustafa Albayrak
,
Nurullah Yazıcı
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-514110
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7094
2
FAVORİ
7094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Geometri Kavramlarına İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Genel Alan Bilgisi
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.425538
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3079
2
FAVORİ
3079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KÜMELER ÜNİTESİNDE YER ALAN TEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN MATEMATİKSEL BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nurullah Yazıcı
, Mehmet Nuri Kültür
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2144
2
FAVORİ
2144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Journal of Computer and Education Research
Participatory Educational Research
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Editörlük
Eurasian Journal of Teacher Education
Alan Editörü
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim Yansımaları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Applied Mathematics Electronics and Computers
International Scientific and Vocational Studies Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDEKİ EKSİKLİKLER: SAYMA ve SAYI KAVRAMI İLE İLGİLİ FARKINDALIKLAR
Yazarlar:
Mustafa Albayrak
,
Nurullah Yazıcı
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-514110
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7094
1
ATIF
2
FAVORİ
7094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat