avatar
Nur Çağlar Çetinkaya Doç. Dr. Çankırı Karatekin Üniversitesi
Yayın 6 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 3
6 Yayın
27 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı

Kurum

Çankırı Karatekin Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1621

0

1

866

1

1

672

Effect of Product Color Lightness on Hedonic Food Consumption The Regulatory Role of Hedonic and Extrinsic Value
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1100545
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 495

0

1

495

Yayınlar

Parasosyal Etkileşim ve İmpulsif Satın Alma İlişkisinde Marka Benlik Uyumunun Aracı Etkisi
Yayın Bilgisi: 2025 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2025.01.23
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7

0

7

Effect of Product Color Lightness on Hedonic Food Consumption The Regulatory Role of Hedonic and Extrinsic Value
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1100545
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 495

1

495

1

672

Editörlük
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , İstatistik Editörü , Yayın Editörü , Dil Editörü

Yayınlar

1

1

672

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.