Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürkan Sarıdaş
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
4
11
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-7989-2130
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çok Kültürlü ve Kültürlerarası Çalışmalar
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Öğretmenler Etik Davranıyor mu? Öğretmenlerin Meslektaşları Hakkındaki Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.619439
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
ATIF
1
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçlarının Pandemi Sonrası Harmanlanmış Öğrenme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Mine Topdağı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
ATIF
1
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimin Gelir Dağılımı Üzerine Etkisinin İncelenmesi (2003-2018)
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Kazım Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1125130
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
1
ATIF
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kültürel Değerlere Duyarlı Okul Kültürü (KDDOK) Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Funda Nayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1404282
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerlere Duyarlı Okul Kültürü Modeli Önerisi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Funda Nayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1442729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMA SORULARININ DOĞASINI KEŞFETMEK
Yazarlar:
Funda Nayir
,
Tamer Sarı
,
Gürkan Sarıdaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.1384311
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim Kapsamında Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Uygulamaları
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Fatma Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
359
0
FAVORİ
359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimin Gelir Dağılımı Üzerine Etkisinin İncelenmesi (2003-2018)
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Kazım Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1125130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI VE YERLİ ÖĞRENCİLERİN BİRBİRLERİ HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN METAFOR YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.845758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçlarının Pandemi Sonrası Harmanlanmış Öğrenme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Mine Topdağı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
1
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerlere Duyarlı Öğretmen Özelliklerinin Sıralama Yargılarıyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Funda Nayır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.827009
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
0
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler Etik Davranıyor mu? Öğretmenlerin Meslektaşları Hakkındaki Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.619439
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
1
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME TOPLULUKLARININ ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİNE ETKİSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Levent Deniz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
0
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YERELLEŞME KAPSAMINDA ÖĞRETMENLERİN OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİMİNDE OKUL ORTAMLARINI DEĞERLENDİRMELERİ
Yazarlar:
Levent Deniz
,
Gürkan Sarıdaş
, İpek Araç, Ö. Faruk Çelikel, M. Furkan Tayfur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1306
0
FAVORİ
1306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Alanyazın
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Alanyazın
Anatolian Journal of Health Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Kültürel Değerlere Duyarlı Okul Kültürü Modeli Önerisi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Funda Nayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1442729
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
1
ATIF
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimin Gelir Dağılımı Üzerine Etkisinin İncelenmesi (2003-2018)
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Kazım Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1125130
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
1
ATIF
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI VE YERLİ ÖĞRENCİLERİN BİRBİRLERİ HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN METAFOR YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.845758
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
1
ATIF
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerlere Duyarlı Öğretmen Özelliklerinin Sıralama Yargılarıyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Gürkan Sarıdaş
,
Funda Nayır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.827009
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
1
ATIF
0
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat