avatar
Ziya İnce" Doç. Dr. NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Yayın 16 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 14
16 Yayın
23 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
14 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkiye Ekonomik Coğrafyası Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Coğrafya Eğitimi Beşeri Coğrafya Ekonomik Coğrafya Kültür Coğrafyası Türkiye Beşeri Coğrafyası

Kurum

NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1855

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

2

1

1188

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 750

0

1

750

Yayınlar

0

1052

0

837

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Yeni Eğitim Uygulaması: OGM-Materyal
Yazarlar: Müzeyyen Yılmaz, Sümeyye Sinan, Ziya İnce
DOI: 10.47503/jirss.1211470
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1255

0

1255

0

1958

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 750

1

750

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

1

1188

0

1348

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1471

0

1471

0

1024

0

1646

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1406

0

1406

1

1855

0

6403

Yayınlar

1

0

673

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

2

1

1188

3

0

1348

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1471

3

0

1471

1

0

1024

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1406

1

0

1406

1

1

1855

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.