avatar
Ziya İnce" Doç. Dr. NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Yayın 16 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 8
16 Yayın
22 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Coğrafya Eğitimi Beşeri Coğrafya Ekonomik Coğrafya Kültür Coğrafyası Türkiye Beşeri Coğrafyası Türkiye Ekonomik Coğrafyası

Kurum

NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1800

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

2

1

1076

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 656

0

1

656

Yayınlar

0

938

0

791

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Yeni Eğitim Uygulaması: OGM-Materyal
Yazarlar: Müzeyyen Yılmaz, Sümeyye Sinan, Ziya İnce
DOI: 10.47503/jirss.1211470
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1165

0

1165

0

1733

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 656

1

656

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

1

1076

0

1293

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1421

0

1421

0

980

0

1523

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1357

0

1357

1

1800

0

6232

Yayınlar

1

0

599

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

2

1

1076

3

0

1293

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1421

3

0

1421

1

0

980

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1357

1

0

1357

1

1

1800

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.