avatar
Ziya İnce" Doç. Dr. NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Yayın 16 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 8
16 Yayın
21 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Coğrafya Eğitimi Beşeri Coğrafya Ekonomik Coğrafya Kültür Coğrafyası Türkiye Beşeri Coğrafyası Türkiye Ekonomik Coğrafyası

Kurum

NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1778

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

2

1

1047

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 614

0

1

614

Yayınlar

0

834

0

751

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Yeni Eğitim Uygulaması: OGM-Materyal
Yazarlar: Müzeyyen Yılmaz, Sümeyye Sinan, Ziya İnce
DOI: 10.47503/jirss.1211470
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1104

0

1104

0

1625

Phenomenological Analysis of Student Views on Human Geography Lesson
Yayın Bilgisi: 2021 , Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.960316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 614

1

614

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

1

1047

0

1252

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1391

0

1391

0

960

0

1404

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1335

0

1335

1

1778

0

6208

Yayınlar

1

0

558

Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.47503/jirss.891181
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

2

1

1047

3

0

1252

2018 YILI İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ
DOI: 10.32003/igge.622193
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1391

3

0

1391

1

0

960

Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Ödev Destekli Öğretim Üzerine Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.518571
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1335

1

0

1335

1

1

1778

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.