• Pre-school Education
• Science Education
A. GÖZÜM
Determination of Metaphors Used by Preschool Teachers for Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, Erzincan University Journal of Education Faculty, (2020)
A. GÖZÜM, A. KANDIR
OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DİJİTAL OYUN OYNAMA SÜRELERİNE GÖRE OYUN EĞİLİMİ İLE KONSANTRASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ, Journal of Kazım Karabekir Education Faculty, (2020)
A. GÖZÜM, T. GÜNEŞ
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Mersin University Journal of the Faculty of Education, (2018)
S. GURBUZOGLU YALMANCI, A. GOZUM
The Study of Whether Receiving a Pre-school Education is a Predictive Factor in the Attitudes of High School Students Toward the Environment According to Their Environmental Ethics Approach, International Electronic Journal of Environmental Education, (2018)
A. GÖZÜM
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması, Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, (2013)