Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali İbrahim Can Gözüm
Doç.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
21
8
Yayın
31
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0002-7765-4403
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803146
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3561
6
ATIF
3
FAVORİ
3561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DİJİTAL OYUN OYNAMA SÜRELERİNE GÖRE OYUN EĞİLİMİ İLE KONSANTRASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Adalet Kandır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.777424
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5680
17
ATIF
1
FAVORİ
5680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönemde İstenmeyen Davranışların Yönetimi: Nedenler, Müdahale Stratejileri ve Davranışsal Uyumun Vaka Örnekleriyle Desteklenmesi
Yazarlar:
Özgün Uyanık Aktulun
,
Ümit Ünsal Kaya
,
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1436942
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Bilime Yönelik Motivasyon ile Örüntü Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özgün Uyanık Aktulun
,
Ümit Ünsal Kaya
,
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Pakize Merve Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1440090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Algılama Destekli Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinliklerinin Yazı Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özgün Uyanık Aktulun
,
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1392690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803146
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3561
3
FAVORİ
3561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DİJİTAL OYUN OYNAMA SÜRELERİNE GÖRE OYUN EĞİLİMİ İLE KONSANTRASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Adalet Kandır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.777424
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5680
1
FAVORİ
5680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Tohit Güneş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.393098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Study of Whether Receiving a Pre-school Education is a Predictive Factor in the Attitudes of High School Students Toward the Environment According to Their Environmental Ethics Approach
Yazarlar:
Sibel Gurbuzoglu Yalmancı
,
Ali İbrahim Can Gozum
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
e-Kafkas Journal of Educational Research
Teknik Editör , Editör , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ardahan Üniversitesi İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi Belgü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bitlis Eren Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education and Future
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803146
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3561
6
ATIF
3
FAVORİ
3561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DİJİTAL OYUN OYNAMA SÜRELERİNE GÖRE OYUN EĞİLİMİ İLE KONSANTRASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Adalet Kandır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.777424
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5680
17
ATIF
1
FAVORİ
5680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali İbrahim Can Gözüm
,
Tohit Güneş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.393098
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
6
ATIF
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat