Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Binali Tunç
Prof. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
11
13
Yayın
16
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0003-3636-209X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İş Doyumu ve Çalışma Yaşamında Yalnızlık: Mersin Üniversitesi İdari Çalışanlarına İlişkin Bir Araştırma
Yazarlar:
Emrah Koçak
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.739460
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
5
ATIF
3
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NEOLİBERAL POLİTİKALARIN ÖĞRETMENLİĞE YANSIMALARI: OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Samet Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1108363
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
1
ATIF
3
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMUSAL EĞİTİM VE EĞİTİM HAKKI BAĞLAMINDA ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Sevim Gülseven Taner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
0
ATIF
2
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KİŞİSEL GELİŞİM VE KARİYER PLANLAMA ÇALIŞMALARININ İNSAN SERMAYESİ DÜŞÜNCESİ TEMELİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayla Koç
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1095909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NEOLİBERAL POLİTİKALARIN ÖĞRETMENLİĞE YANSIMALARI: OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Samet Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1108363
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
3
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Görmezden Gelinen Ayrımcılık: Seviye Sınıfları
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Süheyla Ülker
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Political Economy and Management of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
513
0
FAVORİ
513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetim Stratejileri İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ersay Özkara,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.693129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3547
0
FAVORİ
3547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Doyumu ve Çalışma Yaşamında Yalnızlık: Mersin Üniversitesi İdari Çalışanlarına İlişkin Bir Araştırma
Yazarlar:
Emrah Koçak
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.739460
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
3
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin toplumsal köken özellikleri ve istenmeyen davranışlar: Meslek liselerinde bir durum analizi
Yazarlar: Hayriye Yeşil,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.750179
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1583
0
FAVORİ
1583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMUSAL EĞİTİM VE EĞİTİM HAKKI BAĞLAMINDA ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Sevim Gülseven Taner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
2
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEK LİSELERİNDE DİSİPLİN SORUNLARI, NEDENLERİ VE ÇÖZÜMÜ: BİR DURUM ANALİZİ
Yazarlar:
Binali Tunç
, Sevgi Yıldız,
Abdullah Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8506
0
FAVORİ
8506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönetim Uygulamaları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Tuncer Bülbül
,
Meltem Güvendir
,
Binali Tunç
,
Güven Özdem
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının kariyer engelleri ile iş doyumları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Yusuf İnandı
,
Binali Tunç
,
Fatma Uslu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmenlerinin İlköğretim Okullarında Yaşadıkları Yıldırma Durumları
Yazarlar: Esengül Çomak,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1533
0
FAVORİ
1533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kadın öğretmenlerin kariyer engelleri ile iş doyum düzeyleri arasındaki ilişki
Yazarlar:
Yusuf İnandı
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1230
0
FAVORİ
1230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Political Economy and Management of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Bilim Toplum
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1095909
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
1
ATIF
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NEOLİBERAL POLİTİKALARIN ÖĞRETMENLİĞE YANSIMALARI: OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Binali Tunç
,
Samet Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1108363
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
1
ATIF
3
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetim Stratejileri İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ersay Özkara,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.693129
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3547
7
ATIF
0
FAVORİ
3547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Doyumu ve Çalışma Yaşamında Yalnızlık: Mersin Üniversitesi İdari Çalışanlarına İlişkin Bir Araştırma
Yazarlar:
Emrah Koçak
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.739460
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
5
ATIF
3
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin toplumsal köken özellikleri ve istenmeyen davranışlar: Meslek liselerinde bir durum analizi
Yazarlar: Hayriye Yeşil,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.750179
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1583
4
ATIF
0
FAVORİ
1583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEK LİSELERİNDE DİSİPLİN SORUNLARI, NEDENLERİ VE ÇÖZÜMÜ: BİR DURUM ANALİZİ
Yazarlar:
Binali Tunç
, Sevgi Yıldız,
Abdullah Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161330
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8506
11
ATIF
0
FAVORİ
8506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat