avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 30
10 Yayın
6 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3254

Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 351

0

2

351

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1906

4

1

1906

0

1

797

Yayınlar

2

351

0

643

0

1553

1

797

0

3323

2

3254

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3862

0

3862

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1906

1

1906

0

1224

0

1249

Yayınlar

Yaratıcı Düşünme Eğilimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17152/gefad.1347663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1553

1

0

1553

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3862

10

0

3862

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1906

4

1

1906

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1224

4

0

1224

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.