Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sezgin Demir
Doç. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
65
17
Yayın
29
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
0000-0002-0466-2218
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Dil bilimi
Gösterge bilimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2985
0
ATIF
2
FAVORİ
2985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1137521
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
ATIF
1
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
2
ATIF
1
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
ATIF
1
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
ATIF
1
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
1
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1450755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
0
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
1
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Eğilimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1347663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Öz Düzenleme Yetkinliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1370391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
1
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FERİT EDGÜ’NÜN “YILAN” ADLI KÜÇÜREK ÖYKÜSÜNÜN GÖSTERGEBİLİMSEL YÖNTEMLERLE ÇÖZÜMLENMESİ
Yazarlar: Shaxnoza Karimova,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
DOI: 10.30563/turklad.1363870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1137521
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
1
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Tutum ve Alışkanlıkları ile Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Büşra Gül Özdil
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1096102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİMİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSLERİNE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARINA YANSIMALARI
Yazarlar:
Belkıs Orhan
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1129645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
0
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.985315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
0
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Başarı Yönelimleri
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1003049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Eğilimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.823427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3995
0
FAVORİ
3995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.818704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3319
0
FAVORİ
3319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Gül
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2331
0
FAVORİ
2331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2985
2
FAVORİ
2985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
Editörlük
Turkish Journal of Educational Studies
Editör
Kurul Üyeliği
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
2
ATIF
1
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİMİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSLERİNE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARINA YANSIMALARI
Yazarlar:
Belkıs Orhan
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1129645
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
3
ATIF
0
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Eğilimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.823427
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3995
6
ATIF
0
FAVORİ
3995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.818704
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3319
5
ATIF
0
FAVORİ
3319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Gül
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2331
2
ATIF
0
FAVORİ
2331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
4
ATIF
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat