Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sezgin Demir
Sezgin Demir
Doç. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
52
16
Yayın
28
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
0000-0002-0466-2218
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Dil bilimi
Gösterge bilimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
0
ATIF
2
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1137521
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
ATIF
1
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
ATIF
1
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
ATIF
1
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1450755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
1
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Eğilimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1347663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Öz Düzenleme Yetkinliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1370391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
1
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FERİT EDGÜ’NÜN “YILAN” ADLI KÜÇÜREK ÖYKÜSÜNÜN GÖSTERGEBİLİMSEL YÖNTEMLERLE ÇÖZÜMLENMESİ
Yazarlar: Shaxnoza Karimova,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
DOI: 10.30563/turklad.1363870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1137521
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
1
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Tutum ve Alışkanlıkları ile Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Büşra Gül Özdil
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1096102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİMİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSLERİNE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARINA YANSIMALARI
Yazarlar:
Belkıs Orhan
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1129645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.985315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Başarı Yönelimleri
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1003049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Eğilimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.823427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3588
0
FAVORİ
3588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.818704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3013
0
FAVORİ
3013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Gül
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
2
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
Editörlük
Turkish Journal of Educational Studies
Editör
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
UZAKTAN EĞİTİMİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSLERİNE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARINA YANSIMALARI
Yazarlar:
Belkıs Orhan
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1129645
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
2
ATIF
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Eğilimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyhan Yıldırım Döner
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.823427
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3588
6
ATIF
0
FAVORİ
3588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdurrahman Gündüz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.818704
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3013
3
ATIF
0
FAVORİ
3013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Gül
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
2
ATIF
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
4
ATIF
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat