Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sezgin Demir
Doç. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
34
9
Yayın
26
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’deki Edebiyat Eğitimi Üzerine Bir Değerlendirme / An Evaluation About Education of Literature in Turkey
Yazarlar:
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8858
0
ATIF
1
FAVORİ
8858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİ
Yazarlar:
Sezgin Demir
, Büşra Gül Özdil
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-431301
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3789
19
ATIF
1
FAVORİ
3789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
5
ATIF
1
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
1
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİ
Yazarlar:
Sezgin Demir
, Büşra Gül Özdil
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-431301
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3789
1
FAVORİ
3789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.426785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇEYİ ÖĞRETENLERİN AKADEMİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Figen Akça
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.397648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1574
0
FAVORİ
1574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Teaching Grammar in First Language Education
Yazarlar:
Sezgin Demir
, Ayse Erdogan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.1.87
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Yapıları Üzerine Öğrencilerin Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Ahmet Turan Sinan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.322455
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1455
0
FAVORİ
1455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Yapıları Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Ahmet Turan Sinan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.06998
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3722
0
FAVORİ
3722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“PSYKHE İLE EROS” MİTİNİN YAPISAL ÖZELLİKLERİNİN GÖSTERGE BİLİMSEL YANSIMALARI
Yazarlar:
Sezgin Demir
, Onur Alp Kayabaşı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
0
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Edebiyat Eğitimi Üzerine Bir Değerlendirme / An Evaluation About Education of Literature in Turkey
Yazarlar:
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8858
1
FAVORİ
8858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Academic Knowledge
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Söylem Filoloji Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD)
Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
5
ATIF
1
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİ
Yazarlar:
Sezgin Demir
, Büşra Gül Özdil
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-431301
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3789
19
ATIF
1
FAVORİ
3789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇEYİ ÖĞRETENLERİN AKADEMİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Figen Akça
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.397648
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1574
1
ATIF
0
FAVORİ
1574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Yapıları Üzerine Öğrencilerin Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Ahmet Turan Sinan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.322455
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1455
2
ATIF
0
FAVORİ
1455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Yapıları Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Sezgin Demir
,
Ahmet Turan Sinan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.06998
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3722
7
ATIF
0
FAVORİ
3722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI