Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatih Baş
Prof. Dr.
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
31
14
Yayın
22
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ÜÇ BOYUTLU MATERYAL TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.876757
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
0
ATIF
1
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Temalı Makalelerin Konu Eğilimlerine ve Ulaşılan Sonuçlarına İlişkin İçerik Analizi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1280601
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Ters Yüz Sınıf Modeliyle İlgili Lisansüstü Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Süleyman Safa Kefci
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Content Analysis of the Numbers and Operations Learning Area-themed Articles Published in Turkey Related to Their Topic Trends and Results
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1473644
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Temalı Makalelerin Konu Eğilimlerine ve Ulaşılan Sonuçlarına İlişkin İçerik Analizi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1280601
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan ve Matematiksel Bir İçerik Barındıran Makelelere Yönelik İnceleme
Yazarlar:
Fatih Baş
,
Meryem Özturan Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.969103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ÜÇ BOYUTLU MATERYAL TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.876757
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
1
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Fatih Baş
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.464806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Kaygı, Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri ve İlgili Değişkenlerin Matematik Başarılarındaki Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Mert
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.508347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1755
0
FAVORİ
1755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI, PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI, TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Fatih Baş
, Meryem Özturan Sağırlı,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1462
0
FAVORİ
1462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları İle Öğrencilerin Derste Oluşturduğu Tanımlar Arasındaki Farklar ve Sebepleri
Yazarlar:
Fatih Baş
, Zeynep Çakmak,
Ahmet Işık
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.57250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
700
0
FAVORİ
700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Yazarlar: Meryem Özturan Sağırlı, Zeynep Çakmak,
Fatih Baş
,
Muzaffer Okur
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.21198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web-Tabanlı ve Yüz- Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatih Baş
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3420
0
FAVORİ
3420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Education and Future
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Journal of Computer and Education Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
5
ATIF
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
6
ATIF
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Fatih Baş
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.464806
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
12
ATIF
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Yazarlar: Meryem Özturan Sağırlı, Zeynep Çakmak,
Fatih Baş
,
Muzaffer Okur
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.21198
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
1
ATIF
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3420
7
ATIF
0
FAVORİ
3420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat