Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynep Çakmak Gürel
Doç. Dr.
Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı
Yayın
16
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
34
16
Yayın
16
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
0000-0003-0913-3291
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı
Popüler Yayınları
Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.30116
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22608
14
ATIF
2
FAVORİ
22608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.342074
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14332
1
ATIF
2
FAVORİ
14332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Kaygıları İle Matematik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Yurt
,
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1218738
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
ATIF
1
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Secondary School Mathematics Teachers’ Processes of Preparing Mathematical Modelling Activities
Yazarlar:
Cansu Çelik Özkez
,
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1372167
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
ATIF
1
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Uygulamaları Öğretim Materyalinin Modelleme Problemlerine Uygunluğu
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1421271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Etkinlik Geliştirme Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Secondary School Mathematics Teachers’ Processes of Preparing Mathematical Modelling Activities
Yazarlar:
Cansu Çelik Özkez
,
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1372167
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
1
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Matematik Öğretmenlerinin Uyarlamalı ve Duyuşsal Desteği
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1357528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Kaygıları İle Matematik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Yurt
,
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1218738
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
1
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fermi Problemlerinde Öğretmen Adayları Tarafından Kullanılan Modelleme Stratejileri: Otomatik Sulama Sistemi Görevi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1235549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Sürecinde Öğretmen Adaylarının Modelleme Döngüleri: Güneş Enerji Sistemleri Görevi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1215370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİMDE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Meryem Özturan Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kısmi Destekli Bütüncül Yaklaşıma Dayalı Uygulamaların Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Yeterliklerini Desteklemesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.978001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Döngüsü Üzerindeki Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.871566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modellemeye İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak-gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.477651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3643
0
FAVORİ
3643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
0
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.342074
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14332
2
FAVORİ
14332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.30116
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22608
2
FAVORİ
22608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İstatistik Konusundaki Matematiksel Dil Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Ömer Faruk Çetin
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.73927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3096
0
FAVORİ
3096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Döngüsü Üzerindeki Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.871566
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
1
ATIF
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modellemeye İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak-gürel
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.477651
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3643
4
ATIF
0
FAVORİ
3643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.342074
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14332
1
ATIF
2
FAVORİ
14332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeynep Çakmak Gürel
, Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.30116
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22608
14
ATIF
2
FAVORİ
22608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İstatistik Konusundaki Matematiksel Dil Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Ömer Faruk Çetin
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.73927
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
2
ATIF
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3096
7
ATIF
0
FAVORİ
3096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat