Mustafa Fidan profil resmi
Mustafa Fidan Dr. Acar Primary School.
Yayın 16 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 73 TR Dizin Atıf 20
16 Yayın
2 Hakemlik
73 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Sınıf Eğitimi mutlu okul mutlu sınıf yönetsel inovasyon iletişim becerileri öz liderlik eğitim yönetimi

Biyografi

He graduated from Atatürk University Kazım Karabekir Education Faculty Classroom Teaching and Hacettepe University Educational Sciences Institute, Department of Educational Administration programs. He works at Ankara, Acar Primary School.

Kurum

Acar Primary School.

Popüler Yayınları

60

2

4037

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1160

1

1

1160

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1496

0

1

1496

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 49904

0

1

49904

Yayınlar

HAPPY CLASS
DOI: 10.57135/jier.1346663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 150

0

150

Okula Başlama Yaşı: Okula Başlama Kararında Esnek Bırakılan Üç Ay ve Ötesi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1267273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 236

0

236

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

0

619

Happy Home: Happiness at Home as a Lifelong Education Environment
DOI: 10.25233/ijlel.902706
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 407

0

407

0

178

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 813

0

813

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 49904

1

49904

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

0

727

0

770

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1496

1

1496

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1293

0

1293

0

1034

1

1160

0

1407

Yayınlar

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

3

0

619

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 813

2

0

813

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

2

0

727

60

2

4037

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1293

3

0

1293

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1160

1

1

1160

2

0

1407

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.