Filiz METE Doç. Dr. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 17 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 15
17 Yayın
14 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Dilbilim İletişim ve Medya Çalışmaları Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Türk Dili ve Edebiyatı Eğitim Yetişkin Eğitimi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

1

ATIF

1

FAVORİ

988

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerde "Körpelik"
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1177083
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 331

0

ATIF

1

FAVORİ

331

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

ATASÖZLERİNE YANSIYAN HAYATLAR: GAZİANTEP ATASÖZLERİNDE AİLE
Yazarlar: Filiz METE
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 264

0

FAVORİ

264

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerde "Körpelik"
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1177083
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 331

1

FAVORİ

331

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü Kültür Belleğinde Antep Savunmasının Türkülere Yansıması
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Folklor
DOI: 10.58242/millifolklor.1091767
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 234

0

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

170

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metin Bölütleri Arası Gönderim İncelemesi: Türkçe Öğretimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezleri
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1158979
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 312

0

FAVORİ

312

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1062

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ METİN KULLANIMININ ÖĞRENCİ BAŞARISI VE MOTİVASYON ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Filiz METE , Begüm COŞKUN
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.710576
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 633

0

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

988

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emoji Kullanımının Türkçe İletişim Kurmaya Etkisi
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.767126
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2127

0

FAVORİ

2127

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1302

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2487

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kişiselleştirilmiş Öğretimin 5N1K Tekniğinde Başarıya Etkisi
Yazarlar: Özlem ÇAKIR, Filiz METE , Züleyha ERTAN KANTOS
DOI: 10.14520/adyusbd.607192
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1833

0

FAVORİ

1833

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Saygı İfade Kalıpları
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.592008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1740

0

FAVORİ

1740

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

577

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

949

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenliği Bölümünde Yazma Eğitimi Dersi: Bilme ve Uygulama Karşılaştırması
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2015 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.16029
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4070

0

FAVORİ

4070

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Sözlü Kültür Belleğinde Antep Savunmasının Türkülere Yansıması
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Folklor
DOI: 10.58242/millifolklor.1091767
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 234

1

ATIF

0

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1062

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

988

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emoji Kullanımının Türkçe İletişim Kurmaya Etkisi
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.767126
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2127

1

ATIF

0

FAVORİ

2127

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kişiselleştirilmiş Öğretimin 5N1K Tekniğinde Başarıya Etkisi
Yazarlar: Özlem ÇAKIR, Filiz METE , Züleyha ERTAN KANTOS
DOI: 10.14520/adyusbd.607192
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1833

1

ATIF

0

FAVORİ

1833

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Saygı İfade Kalıpları
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.592008
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1740

3

ATIF

0

FAVORİ

1740

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenliği Bölümünde Yazma Eğitimi Dersi: Bilme ve Uygulama Karşılaştırması
Yazarlar: Filiz METE
Yayın Bilgisi: 2015 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.16029
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4070

4

ATIF

0

FAVORİ

4070

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.