avatar
Gonca Yıldırım Doç. Dr. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 15 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 15
15 Yayın
30 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Reklamcılık Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Kurumsal İletişim Dijital Pazarlama Pazarlama İletişimi

Kurum

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

6405

0

2

1498

SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Tabassum Khankıshıyeva, Gonca Yıldırım
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

0

1

1177

Yayınlar

1

520

0

1088

0

1238

0

1450

2

1498

SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Tabassum Khankıshıyeva, Gonca Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

1

1177

2

6405

0

759

Halkla ilişkilerin dönüşümü: Public Relations’dan Public Engagement’a geçiş
Yazarlar: Gonca Yıldırım , Evrim Karafes
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2070

0

2070

0

2889

Yayınlar

1

1

520

1

0

1001

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.