Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hayal Yavuz Mumcu
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
40
16
Yayın
16
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0002-6720-509X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
1
ATIF
2
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel İlişkilendirme Becerisinin Kuramsal Boyutta İncelenmesi: Türev Kavramı Örneği
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.379891
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24402
0
ATIF
1
FAVORİ
24402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel İlişkilendirme Becerisi ile Öz yeterlilik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
,
Meral Cansız Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
0
ATIF
1
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Algorithmic Thinking Skills of 5th and 6th Graders According to Different Variables
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
ATIF
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Açıklamalarının Matematiksel Modeller Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Aktaş
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1443293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİKLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK BECERİ VE TUTUMLARA ETKİSİ
Yazarlar: Büşra Temel,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1436443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Process of Middle School Math Teachers Diagnosing and Eliminating Student Misconceptions in Algebra
Yazarlar:
Hüseyin Kabadaş
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1323295
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
203
0
FAVORİ
203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aritmetikten Cebire Geçiş Süreçlerinde Model Kullanmanın Etkisi: Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Hüseyin Kabadaş
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1083214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
2
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğim Kavramına Yönelik Deneysel Soyutlama Süreçlerinin Matematiğe Yönelik Tutum, Kaygı, Motivasyon ve Öz-Yeterlik Algısı Değişkenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Özmen
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.657175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Algılarının Resmetme Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Beliefs about Mathematics Teaching Self-Efficacy and the Nature of Mathematics, Teaching and Learning
Yazarlar:
Meral Cansız Aktaş
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Algorithmic Thinking Skills of 5th and 6th Graders According to Different Variables
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5 ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Algoritmik Düşünme Becerilerinin Kuramsal Boyutta İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel İlişkilendirme Becerisi ile Öz yeterlilik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
,
Meral Cansız Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
1
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel İlişkilendirme Becerisinin Kuramsal Boyutta İncelenmesi: Türev Kavramı Örneği
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.379891
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24402
1
FAVORİ
24402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesir İşlemlerinde Model Kullanma: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Alan Bilgisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Kesirlerdeki Kavram Yanılgılarını Giderme Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.337019
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
0
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Kullanma Aktivitelerinde Matematiksel Modellemenin Yorumlanması
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4270
0
FAVORİ
4270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Programlı Lise Öğrencilerinin Matematiğe Karşı Tutum ve Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Meral Cansız Aktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Aritmetikten Cebire Geçiş Süreçlerinde Model Kullanmanın Etkisi: Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Hüseyin Kabadaş
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1083214
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
1
ATIF
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
1
ATIF
2
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğim Kavramına Yönelik Deneysel Soyutlama Süreçlerinin Matematiğe Yönelik Tutum, Kaygı, Motivasyon ve Öz-Yeterlik Algısı Değişkenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Özmen
,
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.657175
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
1
ATIF
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Algılarının Resmetme Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3620
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
4
ATIF
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesir İşlemlerinde Model Kullanma: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437721
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
4
ATIF
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Alan Bilgisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Kesirlerdeki Kavram Yanılgılarını Giderme Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.337019
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
5
ATIF
0
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat