avatar
Kübra Cevherli Dr. Öğr. Üyesi SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 7 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 19
7 Yayın
8 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Değerler Eğitimi Okul Öncesi Eğitim Din Eğitimi Eğitim Sosyolojisi Osmanlı Düşünce Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Dini Araştırmalar (Diğer) Din Eğitimi ve Öğretimi Ahlak ve Değerler Eğitimi Osmanlı Eğitim Tarihi İslam Eğitim Tarihi Okul Öncesi Değerler Eğitimi

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Dini Grup Algıları
DOI: 10.32950/rteuifd.552152
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

1

1

3472

Alev Duran. Meşrutiyet’ten Cumhuriyet’e Eğitim (1876-1923)
DOI: 10.17335/sakaifd.1108053
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1064

0

1

1064

Yayınlar

0

73

Alev Duran. Meşrutiyet’ten Cumhuriyet’e Eğitim (1876-1923)
DOI: 10.17335/sakaifd.1108053
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1064

1

1064

0

1118

1

3472

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3302

0

3302

Paydaşlarına Göre İlahiyat Lisans Tamamlama (İLİTAM) Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan, Adnan Telli*, Kübra Cevherli
Yayın Bilgisi: 2013 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2905

0

2905

Yayınlar

İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Dini Grup Algıları
DOI: 10.32950/rteuifd.552152
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

1

1

3472

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3302

7

0

3302

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.