avatar
Hasan Meydan Prof. Dr. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Yayın 18 Hakemlik 58 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 72
18 Yayın
58 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
72 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi Değer Felsefesi

Kurum

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies

Popüler Yayınları

0

2

26567

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4425

0

1

4425

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1544

0

1

1544

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2908

3

1

2908

2

1

2507

Yayınlar

1

197

Ortaokul Öğrencilerinin Kök Değerleri İçselleştirme Düzeylerini Belirleme Envanterinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1116719
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 624

0

624

1

933

EĞİTİMİN SOSYOLOJİK TEMELLERİ BAĞLAMINDA POSTMODERN İKLİM VE DİN EĞİTİMİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Diyanet İlmi Dergi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

0

584

1

744

0

1849

1

2507

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2908

1

2908

0

1993

0

2209

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1544

1

1544

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4425

1

4425

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3277

0

3277

2

26567

Yayınlar

6

1

744

2

1

2507

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2908

3

1

2908

8

0

1993

4

0

2209

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3277

7

0

3277

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.