avatar
Hasan Meydan Prof. Dr. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Yayın 17 Hakemlik 51 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 68
17 Yayın
51 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
68 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi Değer Felsefesi

Kurum

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies

Popüler Yayınları

0

2

25602

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4142

0

1

4142

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

0

1

1361

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2692

2

1

2692

2

1

2310

Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Kök Değerleri İçselleştirme Düzeylerini Belirleme Envanterinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1116719
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 527

0

527

1

773

EĞİTİMİN SOSYOLOJİK TEMELLERİ BAĞLAMINDA POSTMODERN İKLİM VE DİN EĞİTİMİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Diyanet İlmi Dergi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 505

0

505

1

636

0

1688

1

2310

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2692

1

2692

0

1826

0

2070

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

1

1361

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4142

1

4142

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3166

0

3166

2

25602

Yayınlar

4

1

636

2

1

2310

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2692

2

1

2692

7

0

1826

4

0

2070

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3166

7

0

3166

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.