avatar
Hasan Meydan Prof. Dr. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Yayın 19 Hakemlik 58 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 72
19 Yayın
58 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
72 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi Değer Felsefesi

Kurum

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies

Popüler Yayınları

0

2

27277

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4609

0

2

4609

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1593

0

1

1593

4

1

2236

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

3

1

3073

Yayınlar

0

22

1

337

Ortaokul Öğrencilerinin Kök Değerleri İçselleştirme Düzeylerini Belirleme Envanterinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1116719
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 682

0

682

1

1026

EĞİTİMİN SOSYOLOJİK TEMELLERİ BAĞLAMINDA POSTMODERN İKLİM VE DİN EĞİTİMİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Diyanet İlmi Dergi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 615

0

615

1

804

0

1920

1

2650

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

1

3073

0

2048

1

2236

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1593

1

1593

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4609

2

4609

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3309

0

3309

2

27277

Yayınlar

6

1

804

2

1

2650

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

3

1

3073

8

0

2048

4

1

2236

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3309

7

0

3309

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.