Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oguzhan Tekın
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
7
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
12
7
Yayın
16
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-6825-3309
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Psikolojisi
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Eğitim Sosyolojisi
Uzaktan eğitim, karma öğretim yöntemleri, flipped learning method
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Sosyal Medya Bağımlılık Seviyelerinin Genel Erteleme Davranışlarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2205
0
ATIF
3
FAVORİ
2205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flipped Classroom Model in High School Mathematics
Yazarlar:
Oğuzhan Tekin
,
Esma Emmioğlu Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
ATIF
2
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Kullanılan Hizmet içi Eğitim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.643224
ATIF
25
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4143
25
ATIF
1
FAVORİ
4143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul İklimi Algıları, Öğretmen Öz-yeterliği İnançları ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1056718
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
6
ATIF
1
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The contribution of the “scientific literacy workshop" on high school students' research attitudes
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1558532
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
ATIF
1
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The contribution of the “scientific literacy workshop" on high school students' research attitudes
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1558532
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
1
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul İklimi Algıları, Öğretmen Öz-yeterliği İnançları ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1056718
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
1
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Kullanılan Hizmet içi Eğitim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.643224
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4143
1
FAVORİ
4143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılık Seviyelerinin Genel Akademik Başarıları ve Devamsızlık Durumları ile İlişkisi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.641182
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2648
1
FAVORİ
2648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flipped Classroom Model in High School Mathematics
Yazarlar:
Oğuzhan Tekin
,
Esma Emmioğlu Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
2
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Yöntemi Kullanılan Hizmetiçi Eğitim Programının Öğretmenlerin Bilgisayar Öz Yeterlik Algıları ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Tekin
,
Kevser Özaydınlık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1866
1
FAVORİ
1866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Bağımlılık Seviyelerinin Genel Erteleme Davranışlarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2205
3
FAVORİ
2205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
Academic Review of Humanities and Social Sciences
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Higher Education Governance and Policy
Humanistic Perspective
International Journal of Scholars in Education
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Okul İklimi Algıları, Öğretmen Öz-yeterliği İnançları ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1056718
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
6
ATIF
1
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Kullanılan Hizmet içi Eğitim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.643224
ATIF
25
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4143
25
ATIF
1
FAVORİ
4143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılık Seviyelerinin Genel Akademik Başarıları ve Devamsızlık Durumları ile İlişkisi
Yazarlar:
Oguzhan Tekın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.641182
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2648
13
ATIF
1
FAVORİ
2648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat