avatar
Ali Osman Kocalar Doç. Dr. Marmara Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 38 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 27
19 Yayın
38 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
27 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi Kültür Coğrafyası Nüfus Coğrafyası Siyasi Coğrafya Türkiye Beşeri Coğrafyası

Kurum

Marmara Üniversitesi

Popüler Yayınları

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN YEREL YÖNETİMLERDE KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2180

0

1

2180

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE EKOLOJİK BÖLGE KAVRAMININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291150
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5323

0

1

5323

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10144

9

1

10144

Yayınlar

0

96

0

172

0

435

Mekân ve materyal odaklı mekânsal bakış açısı
DOI: 10.32003/igge.1371709
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 813

0

813

Evaluation of II. Abdulhamid and his Period in Terms of Political Geography
DOI: 10.53047/josse.1341803
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1734

0

1734

Coğrafya öğretmeni kimdir?
DOI: 10.32003/igge.1217091
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

0

747

ORTAKLAŞA REKABET COĞRAFYASI VE YERSİZ ÜRETİM
DOI: 10.32003/igge.917830
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 597

0

597

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10144

1

10144

0

870

0

472

0

949

COĞRAFYADA PEYZAJ TEORİSİ
DOI: 10.32003/iggei.441624
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2541

0

2541

NÜFUSU YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ BİR CUMHURİYET: ADIGEY
Yayın Bilgisi: 2018 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.386179
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4166

0

4166

0

1980

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE EKOLOJİK BÖLGE KAVRAMININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291150
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5323

1

5323

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN YEREL YÖNETİMLERDE KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2180

1

2180

COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.49497
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 35774

0

35774

0

8925

COĞRAFYA BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PORTFOLYO DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2014 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.76475
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2723

0

2723

Yayınlar

1

0

435

Mekân ve materyal odaklı mekânsal bakış açısı
DOI: 10.32003/igge.1371709
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 813

4

0

813

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10144

9

1

10144

ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VE DERS KİTAPLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ: TÜRKİYE VE İRAN ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ali Osman Kocalar , Gazi Cömert
DOI: 10.32003/igge.746771
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

1

0

870

COĞRAFYADA PEYZAJ TEORİSİ
DOI: 10.32003/iggei.441624
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2541

6

0

2541

COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.49497
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 35774

5

0

35774

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.