Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Bünyamin Han
Bünyamin Han
Doç. Dr.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
48
15
Yayın
31
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NIN 2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNİN EĞİTİM YÖNETİMİNE İLİŞKİN DEĞİŞİM ALANLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.833404
ATIF
6
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5113
6
ATIF
4
FAVORİ
5113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DİYARBAKIR İLİ EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar: Abidin Dağlı,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5694
0
ATIF
1
FAVORİ
5694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİYARBAKIR KAMU OKULLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN PROFİLİ
Yazarlar:
Rasim Tösten
,
Bünyamin Han
,
İbrahim Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
0
ATIF
1
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLUMSUZ DEĞERLENDİRİLME KORKUSU İLE ÖZYETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
ATIF
1
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerler Olarak Belirsizlikten Kaçınma ve Uzun Erimlilik ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Saylık
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.930935
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
1
ATIF
1
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK ROLLERİNE İLİŞKİN YAPILAN YÜKSEK LİSANS TEZLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Yıldırım
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Business Journal
DOI: 10.51727/tbj.1394997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
198
0
FAVORİ
198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Döneminde Liseli Öğrencilerin Psikolojik Sağlamlık ve Maneviyat Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Fatma Acar
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM SINIFLARINDA GERİBİLDİRİM
Yazarlar:
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Değerler Olarak Belirsizlikten Kaçınma ve Uzun Erimlilik ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Saylık
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.930935
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
1
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ BAZI UYGULAMALARIN POSTMODERN PARADİGMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.926936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Akademik Sinerjiye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Han
, Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.651685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLUMSUZ DEĞERLENDİRİLME KORKUSU İLE ÖZYETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
1
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NIN 2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNİN EĞİTİM YÖNETİMİNE İLİŞKİN DEĞİŞİM ALANLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.833404
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5113
4
FAVORİ
5113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMU OKULLARININ İKTİSADİ YAPI VE İŞLEYİŞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.38004/sobad.834084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1116
0
FAVORİ
1116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İç Göçe Maruz Kalmış Ortaokul Öğrencilerinin Eğitimde Yaşadıkları Problemler (Diyarbakır İli Örneği)
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Rasim Tösten
,
Yunus Emre Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Abidin Dağlı
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.445932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18115
0
FAVORİ
18115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kamu Liderliği Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Rasim Tösten
,
Çiğdem Çelik Şahin
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİYARBAKIR KAMU OKULLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN PROFİLİ
Yazarlar:
Rasim Tösten
,
Bünyamin Han
,
İbrahim Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
1
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DİYARBAKIR İLİ EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar: Abidin Dağlı,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5694
1
FAVORİ
5694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL PROFİLİ ÇALIŞMASI: DİYARBAKIR İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Rasim Tösten
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2692
0
FAVORİ
2692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Turkish Business Journal
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Son Okuyucu , Dil Editörü
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Akademi Dergisi
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Business Journal
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Kültürel Değerler Olarak Belirsizlikten Kaçınma ve Uzun Erimlilik ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Saylık
,
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.930935
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
1
ATIF
1
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ BAZI UYGULAMALARIN POSTMODERN PARADİGMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.926936
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
1
ATIF
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NIN 2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNİN EĞİTİM YÖNETİMİNE İLİŞKİN DEĞİŞİM ALANLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.833404
ATIF
6
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5113
6
ATIF
4
FAVORİ
5113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Bünyamin Han
,
Abidin Dağlı
,
Zakir Elçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.445932
ATIF
40
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18115
40
ATIF
0
FAVORİ
18115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat