avatar
Ahmet Saylık Doç. Dr. SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 18 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 35
18 Yayın
26 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
35 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

4

808

1

2

630

0

1

567

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4672

9

1

4672

1

1

725

Yayınlar

0

192

0

462

0

437

0

704

2

630

Sınıf Yönetiminde Mizah Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık
DOI: 10.26466/opus.879699
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 985

1

985

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4672

1

4672

4

808

VELİLERİN GÖZÜYLE İDEAL SINIF ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Ahmet Saylık , Sefa Tuaç
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3752

0

3752

1

567

0

2048

0

1150

0

2356

Yayınlar

1

0

462

Türkiye’deki Kamu Okullarında Bürokrasi: Mevcut Ampirik Çalışmaların Tematik Bir Analizi
Yazarlar: Mustafa Toprak , Ahmet Saylık , Merve Kaya Törün
DOI: 10.53568/yyusbed.1098054
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 437

3

0

437

3

0

704

1

1

725

1

2

630

Sınıf Yönetiminde Mizah Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık
DOI: 10.26466/opus.879699
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 985

1

1

985

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4672

9

1

4672

5

4

808

4

0

2048

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.