avatar
Ahmet Saylık Doç. Dr. SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 18 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 29
18 Yayın
21 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
29 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

4

684

1

2

484

0

1

459

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3980

8

1

3980

1

1

597

Yayınlar

0

72

0

329

0

272

0

569

2

484

Sınıf Yönetiminde Mizah Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık
DOI: 10.26466/opus.879699
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 760

1

760

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3980

1

3980

4

684

VELİLERİN GÖZÜYLE İDEAL SINIF ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Ahmet Saylık , Sefa Tuaç
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2954

0

2954

1

459

0

1891

0

1024

0

2256

Yayınlar

Türkiye’deki Kamu Okullarında Bürokrasi: Mevcut Ampirik Çalışmaların Tematik Bir Analizi
Yazarlar: Mustafa Toprak , Ahmet Saylık , Merve Kaya Törün
DOI: 10.53568/yyusbed.1098054
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 272

2

0

272

2

0

569

1

1

597

1

2

484

Sınıf Yönetiminde Mizah Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık
DOI: 10.26466/opus.879699
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 760

1

1

760

Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar: Ahmet Saylık , Numan Saylık, Abdulkadir Sağlam
DOI: 10.33711/yyuefd.919424
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3980

8

1

3980

5

4

684

3

0

1891

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.