avatar
Filiz Çopuroğlu Doç. Dr. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 39 TR Dizin Atıf 15
11 Yayın
14 Hakemlik
39 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1686

Sosyal Karşılaştırmanın Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Çopuroğlu , Turan Pekmezci, Mehmet Aytekin
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1369

0

2

1369

4

2

1059

1

1

714

0

1

733

Yayınlar

1

714

1

733

2

1059

0

685

1

1816

1

2421

2

1369

2

1686

0

2847

0

2178

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4201

1

4201

Yayınlar

1

1

714

4

2

1059

15

1

1816

Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Hedonik Tüketim Arasındaki İlişki
DOI: 10.26466/opus.845545
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2421

9

1

2421

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4201

10

1

4201

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.