Filiz ÇOPUROĞLU Dr. Öğr. Üyesi GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 1
9 Yayın
3 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

989

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

95

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

989

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Hedonik Tüketim Arasındaki İlişki
DOI: 10.26466/opus.845545
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

2

ATIF

0

FAVORİ

687

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Karşılaştırmanın Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz ÇOPUROĞLU , Turan PEKMEZCİ, Mehmet AYTEKİN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 846

0

ATIF

0

FAVORİ

846

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1156

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WOMEN WORKFORCE LOOKING THROUGH THE GLASS CEILING
DOI: 10.18769/ijasos.309678
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1701

0

ATIF

0

FAVORİ

1701

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan SARIÇİÇEK, Filiz ÇOKAY ÇOPUROĞLU , İbrahim Halil KORKMAZ
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3468

8

ATIF

0

FAVORİ

3468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.