avatar
Filiz Çopuroğlu Doç. Dr. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 35 TR Dizin Atıf 15
11 Yayın
11 Hakemlik
35 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

2

858

0

1

1588

Sosyal Karşılaştırmanın Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Çopuroğlu , Turan Pekmezci, Mehmet Aytekin
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1179

0

1

1179

Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Hedonik Tüketim Arasındaki İlişki
DOI: 10.26466/opus.845545
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1846

6

1

1846

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4056

10

1

4056

Yayınlar

1

594

1

581

2

858

0

574

1

1692

1

1846

1

1179

1

1588

0

2677

0

2049

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4056

1

4056

Yayınlar

1

1

594

4

2

858

14

1

1692

Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Hedonik Tüketim Arasındaki İlişki
DOI: 10.26466/opus.845545
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1846

6

1

1846

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4056

10

1

4056

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.