Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürbüz Ocak
Prof. Dr.
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
23
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
248
23
Yayın
11
Hakemlik
85
CrossRef Atıf
248
TR Dizin Atıf
0000-0001-8568-0364
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3326
5
ATIF
3
FAVORİ
3326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin dil öğrenme stratejileri ve ingilizce özyeterlik inançlarının incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286488
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
4
ATIF
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9325
6
ATIF
1
FAVORİ
9325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Etkinliklerinde Yaşanan Sorunların Dinleme Öncesi Dil Öğrenme Stratejileri İle Ele Alınması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.674545
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
2
ATIF
1
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4953
20
ATIF
1
FAVORİ
4953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Alanlarına Yönelik Akademik Benlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1465119
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
589
1
FAVORİ
589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretimde Uzaktan Eğitim Aracı Olarak EBA ve EBA TV Kullanımına İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Mustafa Ergun
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.876360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL (İNGİLİZCE) DERSİNDE ÖĞRENENİ ANLAMAK: ALGISAL ÖĞRENME STİLLERİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Deniz Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını ile Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarının Telafisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.811834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1335
0
FAVORİ
1335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula, Çevreye Ve Akranlarına Uyum Sorunu Yaşayan Öğrencinin Ortama Adaptasyonunun Okul Etkinlikleri ile Sağlanması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Büşra Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.877308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3240
0
FAVORİ
3240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe Dersleri Kazanımlarına Ulaşma Düzeylerinin İncelenmesi: Veri Madenciliği Çalışması
Yazarlar:
Soner Karataş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.710277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2171
0
FAVORİ
2171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Yazma Becerisini Kazanma Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Yazma Becerisi Dil Öğrenme Stratejileri İle Giderilmesi
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.688670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2055
0
FAVORİ
2055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde okul öncesi çocuklarının eba ve diğer uzaktan eğitim faaliyetlerine ilişkin ebeveyn görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.835211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5599
0
FAVORİ
5599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4953
1
FAVORİ
4953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Etkinliklerinde Yaşanan Sorunların Dinleme Öncesi Dil Öğrenme Stratejileri İle Ele Alınması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.674545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
1
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Okuma Becerisinde Karşılaşılan Sorunların “Jigsaw Reading” Tekniği İle Giderilmesi*
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.649730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
0
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarında Yaşadıkları Problemleri Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar: Yılmaz Ülger,
Gürbüz Ocak
,
Burak Olur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN KULLANILMASINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3326
3
FAVORİ
3326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Soner Karataş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3074
0
FAVORİ
3074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf İngilizce Dersi “Studying Abroad” ve “My Environment” Ünitelerindeki Kazanımlara Yönelik Bir Başarı Testi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
0
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Düzeyi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Soner Karataş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
0
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9325
1
FAVORİ
9325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin dil öğrenme stratejileri ve ingilizce özyeterlik inançlarının incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286488
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ / AN EVALUATION OF ENTREPRENEURSHIP LEVELS OF PROSPECTIVE TEACHERS
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Ahmet Su
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation Of Constructivist Learning Approach Through Experimental Studies
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, İjlal Ocak,
Serkan Boyraz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Look At Constructivist Approach (Through Studies In Ulakbim)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, İjlal Ocak,
Serkan Boyraz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation (need, objectives and content dimensions) of Primary 5th -8th Grade Physical Education and Sport Curriculums
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Neriman Ataseven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretimde Uzaktan Eğitim Aracı Olarak EBA ve EBA TV Kullanımına İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Mustafa Ergun
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.876360
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
2
ATIF
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını ile Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarının Telafisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.811834
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1335
5
ATIF
0
FAVORİ
1335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula, Çevreye Ve Akranlarına Uyum Sorunu Yaşayan Öğrencinin Ortama Adaptasyonunun Okul Etkinlikleri ile Sağlanması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Büşra Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.877308
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3240
2
ATIF
0
FAVORİ
3240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe Dersleri Kazanımlarına Ulaşma Düzeylerinin İncelenmesi: Veri Madenciliği Çalışması
Yazarlar:
Soner Karataş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.710277
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2171
2
ATIF
0
FAVORİ
2171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde okul öncesi çocuklarının eba ve diğer uzaktan eğitim faaliyetlerine ilişkin ebeveyn görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.835211
ATIF
36
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5599
36
ATIF
0
FAVORİ
5599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4953
20
ATIF
1
FAVORİ
4953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Etkinliklerinde Yaşanan Sorunların Dinleme Öncesi Dil Öğrenme Stratejileri İle Ele Alınması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.674545
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
2
ATIF
1
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Okuma Becerisinde Karşılaşılan Sorunların “Jigsaw Reading” Tekniği İle Giderilmesi*
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.649730
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
1
ATIF
0
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3326
5
ATIF
3
FAVORİ
3326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9325
6
ATIF
1
FAVORİ
9325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin dil öğrenme stratejileri ve ingilizce özyeterlik inançlarının incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286488
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
4
ATIF
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat