Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mahmut Sami Koyuncu
Dr. Öğr. Üyesi
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
Yayın
9
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
2
9
Yayın
24
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-6651-4851
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
İstatistik
Kurum
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Analiz-I Dersinden Aldıkları Puanların Güncellenen Programa Göre İncelenmesi: Türev Kavramı Örneklemesi
Yazarlar:
Ramazan Erol
,
Elif Saygı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1003074
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
2
ATIF
2
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.334292
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8035
11
ATIF
1
FAVORİ
8035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1550
0
ATIF
1
FAVORİ
1550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenliği Tercih Etme ile Tutum Arasındaki İlişkide Öğretmenlik İmajının Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1073981
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
ATIF
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238248
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
1
ATIF
1
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar: Çok Boyutlu-Çok Yüzeyli Rasch Modeli UygulamasıÖğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar: Çok Boyutlu-Çok Yüzeyli Rasch Modeli Uygulaması
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1536427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71
0
FAVORİ
71
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Tanı Modellerinde Madde Düzeyinde Tanımlanmış En Uygun İndirgenmiş Modelinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Şeref Tan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238248
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
1
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenliği Tercih Etme ile Tutum Arasındaki İlişkide Öğretmenlik İmajının Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1073981
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Analiz-I Dersinden Aldıkları Puanların Güncellenen Programa Göre İncelenmesi: Türev Kavramı Örneklemesi
Yazarlar:
Ramazan Erol
,
Elif Saygı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1003074
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
2
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1550
1
FAVORİ
1550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Ayşenur Erdemir
,
Sinem Şenferah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1074
0
FAVORİ
1074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of International TIMSS 2011 Proficiency Levels and Cut-off Scores Set by Using Cluster Analysis
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Ayşenur Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.544194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.334292
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8035
1
FAVORİ
8035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238248
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
1
ATIF
1
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenliği Tercih Etme ile Tutum Arasındaki İlişkide Öğretmenlik İmajının Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1073981
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
ATIF
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Analiz-I Dersinden Aldıkları Puanların Güncellenen Programa Göre İncelenmesi: Türev Kavramı Örneklemesi
Yazarlar:
Ramazan Erol
,
Elif Saygı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1003074
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
2
ATIF
2
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.334292
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8035
11
ATIF
1
FAVORİ
8035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat