avatar
Mehmet Ünlü Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 34 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 10
34 Yayın
9 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1632

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1972

0

1

1972

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2334

0

1

2334

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 728

0

1

728

Yayınlar

Coğrafyada paradigmalara öğretmen yaklaşımları
DOI: 10.32003/igge.1230841
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 463

0

463

0

558

0

588

0

904

0

804

0

1194

ORTAÖĞRETİMDE FİZİKİ COĞRAFYA KAZANIMLARINA UYGUN ARAZİ ÇALIŞMALARININ PLANLANMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: MEHMET Ünlü , FATİH Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.386104
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2577

0

2577

TÜRKİYE’DE SUÇ COĞRAFYASI KAVRAMININ EMNİYET TEŞKİLATI EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Abdülkadir Büyükgüçlü
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

0

2555

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3552

0

3552

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2334

1

2334

0

5849

COĞRAFYA DERSLERİNDE BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Yasemin Kibaroğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2015 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.24943
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

0

2555

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA AKTİVİTE İLKESİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Zahide Altürk, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2014 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.34222
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3137

0

3137

0

1110

0

10601

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 728

1

728

0

687

0

335

MESLEKİ AÇIDAN COĞRAFYANIN ÖNEMİ VE TÜRKİYE’DE KULLANIMI
Yazarlar: Ali Demirci, Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15344

0

15344

COĞRAFYA DERSİNİN TEMEL ÖĞRETİM SORUNLARI
Yazarlar: Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2504

0

2504

1 EKİM 1995 - DİNAR DEPREMİ
Yazarlar: Ali Selçuk Biricik, Mehmet Akif Ceylan , Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1116

0

1116

GEDİZ AKARSUYU HAVZASI'NIN BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ VE BALIKÇILIK
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2034

0

2034

0

2518

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARIN ÖĞRETMEN TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Hatice Güncegörü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6970

0

6970

İLKÖĞRETİM 6.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN COĞRAFYA İÇERİĞİ AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Yazarlar: Halil İbrahim Bebe, Halil Bebe, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8091

0

8091

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Hatice Aksoy, Hatice Aksoy, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8633

0

8633

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1972

1

1972

0

6723

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE GRUPLA ÇALIŞMA METODUNUN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: BİLGİN Bekmezci, MEHMET Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1236

0

1236

OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA COĞRAFYA DERSLERİNİN GEREKLİLİĞİNİN İRDELENMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Seçil Alkış
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1166

0

1166

COĞRAFYA DERSİNDE DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: İsmail Köseoğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1401

0

1401

1

1632

0

3524

0

3556

Yayınlar

1

0

558

4

0

588

1

0

904

3

0

1194

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3552

1

0

3552

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.