avatar
Nida Bayındır Prof. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 19 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 12
19 Yayın
5 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

1

802

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1199

5

1

1199

0

1

389

Yayınlar

Sınıf Öğretmenleri Açısından Okul Gezilerinin Barındırdığı Riskler
DOI: 10.51460/baebd.1490656
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4

0

4

0

127

1

389

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

0

555

0

395

0

514

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 718

0

718

0

1132

0

1442

Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1599

0

1599

0

232

1

1199

1

802

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 605

0

605

0

496

0

643

Yayınlar

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

1

0

766

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 718

2

0

718

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1199

5

1

1199

3

1

802

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 605

1

0

605

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.