avatar
Nida Bayındır Prof. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 27 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 15
27 Yayın
6 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜVENLİ GIDA FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
DOI: 10.47994/usbad.850564
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

0

1

870

3

1

1044

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

5

1

1361

0

1

1995

0

1

816

Yayınlar

Okul Kantinlerinin Eğitsel Amaçlarının Belirlenmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1553478
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 87

0

87

0

117

0

132

Öğretmenlerin Mesleğe İlişkin Kariyer Beklentilerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Nejla Gültepe , Nida Bayındır , Fatma Tülay Kenar
Yayın Bilgisi: 2025 , Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1514457
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 389

0

389

Determining the Competence of Primary School Teachers in Identifying the Problems Experienced by Students
Yazarlar: Aliye Yazıcı , Bircan Doğan Çetinkaya, Emircan Karakuş , Meltem Dündar, Nida Bayındır
DOI: 10.24331/ijere.1446806
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 229

0

229

Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Mesleki Beceri Beklentileri
DOI: 10.52974/jena.1555152
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 441

0

441

Sınıf Öğretmenleri Açısından Okul Gezilerinin Barındırdığı Riskler
DOI: 10.51460/baebd.1490656
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 449

0

449

0

453

0

436

1

816

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1337

0

1337

0

709

0

681

0

745

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

1

1995

Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2179

0

2179

0

339

1

1361

1

1044

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 778

0

778

0

662

1

870

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Mesleki Beceri Beklentileri
DOI: 10.52974/jena.1555152
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 441

1

0

441

1

1

598

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1337

1

0

1337

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

3

0

993

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

5

1

1361

3

1

1044

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 778

1

0

778

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.