avatar
Sırma Oya Tekvar Doç. Dr. ANKARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 48 CrossRef Atıf 15
5 Yayın
48 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi Halkla İlişkiler Hayvan Hakları Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Göstergebilim İtibar Yönetimi İletişim ve Medya Çalışmaları Kurumsal Sosyal Sorumluluk Etkinlik Yönetimi Sosyal Sorumluluk Projeleri

Kurum

ANKARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21199

12

1

21199

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3243

1

1

3243

Yayınlar

0

2034

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3243

1

3243

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21199

1

21199

Yayınlar

2

0

2034

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3243

1

1

3243

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21199

12

1

21199

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.