Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erol Duran
Prof. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
15
14
Yayın
43
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
İlkokuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Dijital Öyküler Ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı
Yazarlar:
Nesime Ertan Özen
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
0
ATIF
1
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık
Yazarlar:
Erol Duran
,
Nesime Ertan Özen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12207
0
ATIF
1
FAVORİ
12207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resimli Öykü Kitaplarına İlişkin Görüşleri ve Staj Uygulamaları
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.466044
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
1
ATIF
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap İncelemesi - İşçi Okuma Kitabı - 1947
Yazarlar:
Erol Duran
,
Ahmet Asar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
ATIF
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Doğan Yalçın
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1108201
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2885
3
ATIF
1
FAVORİ
2885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri ve Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan Bitir
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1347252
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
1
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirme Modelinin Etkisi
Yazarlar:
Tufan Bitir
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1199701
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Doğan Yalçın
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1108201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2885
1
FAVORİ
2885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital hikâye oluşturmanın yaratıcı düşünme becerisine katkısı
Yazarlar:
Nesime Ertan Özen
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.909865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
0
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HASAN KALLİMCİ’NİN İLKOKUL BİRİNCİ SINIFLAR İÇİN YAZMIŞ OLDUĞU ESERLERDEKİ SÖZ VARLIĞI
Yazarlar:
Erol Duran
,
Betül Kırhallı Gök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.937044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reading and Writing Dergisindeki Konu Başlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Semih Topal
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.903471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ŞAHSİYET TANITIMINA İLİŞKİN BİR MODEL ÖNERİSİ: 5L STRATEJİSİ (NASREDDİN HOCA ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Erol Duran
,
Şeyma Özdil
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Erol Duran
,
Şeyma Özdil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.696288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
0
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap İncelemesi - İşçi Okuma Kitabı - 1947
Yazarlar:
Erol Duran
,
Ahmet Asar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resimli Öykü Kitaplarına İlişkin Görüşleri ve Staj Uygulamaları
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.466044
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık
Yazarlar:
Erol Duran
,
Nesime Ertan Özen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12207
1
FAVORİ
12207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATRİS TEKNİĞİNİN METİN ÖZETLEME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Erol Duran
,
Şeyma Özdil
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküler Ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı
Yazarlar:
Nesime Ertan Özen
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
1
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşleri ve kullanma düzeyleri / Examination of the opinions elementary teachers on reading comprehension strategies and the use of such strategies
Yazarlar: Yasemin İnce,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2969
0
FAVORİ
2969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Editör , Editör Yardımcısı
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirme Modelinin Etkisi
Yazarlar:
Tufan Bitir
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1199701
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
1
ATIF
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Doğan Yalçın
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1108201
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2885
3
ATIF
1
FAVORİ
2885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital hikâye oluşturmanın yaratıcı düşünme becerisine katkısı
Yazarlar:
Nesime Ertan Özen
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.909865
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
3
ATIF
0
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HASAN KALLİMCİ’NİN İLKOKUL BİRİNCİ SINIFLAR İÇİN YAZMIŞ OLDUĞU ESERLERDEKİ SÖZ VARLIĞI
Yazarlar:
Erol Duran
,
Betül Kırhallı Gök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.937044
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
1
ATIF
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Erol Duran
,
Şeyma Özdil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.696288
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
6
ATIF
0
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resimli Öykü Kitaplarına İlişkin Görüşleri ve Staj Uygulamaları
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Erol Duran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.466044
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
1
ATIF
1
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat