avatar
Fatma Betül Kurnaz Dr. Öğr. Üyesi KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Yayın 17 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 39 TR Dizin Atıf 24
17 Yayın
22 Hakemlik
39 CrossRef Atıf
24 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları

Kurum

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

4

5

12700

0

3

5820

0

2

2927

E-öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.407029
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3943

17

1

3943

Yayınlar

0

200

Yapı İnşa Oyun Performansının Dereceli Puanlama Anahtarıyla Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.1281108
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

1

477

0

536

3

5820

Online peer assessment in teacher education
DOI: 10.31681/jetol.987902
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 499

0

499

2

2927

0

754

0

5350

5

12700

Prenatal Bağlanma Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar: Fatma Kurnaz , Fatma Türkmen Çevik
DOI: 10.21020/husbfd.453796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3539

0

3539

1

3943

1

4269

0

1539

0

1990

0

2000

Yayınlar

Online peer assessment in teacher education
DOI: 10.31681/jetol.987902
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 499

4

0

499

3

0

5350

4

5

12700

Prenatal Bağlanma Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar: Fatma Kurnaz , Fatma Türkmen Çevik
DOI: 10.21020/husbfd.453796
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3539

4

0

3539

E-öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.407029
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3943

17

1

3943

3

1

4269

3

0

1539

İlkokul 4. Sınıf İçin Hazırlanan Bilimsel Süreç Becerileri Programının Etkililiğinin Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.36891
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2000

1

0

2000

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.