Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Betül Kurnaz
Dr. Öğr. Üyesi
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
24
17
Yayın
22
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-7042-2159
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Kültürlerarası Ölçek Uyarlama
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Kurum
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ: GEÇDA SONUÇLARI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fatma Kurnaz
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.560397
ATIF
4
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12700
4
ATIF
5
FAVORİ
12700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık Uçlu Madde Örnekleriyle Hipotez Kurma ve Deney Planlama Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Uğur Hassamancıoğlu
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.990089
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5820
0
ATIF
3
FAVORİ
5820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveynler İçin Cinsel İletişim Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
İsmihan Artan
,
Şehnaz Ceylan
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21020/husbfd.735860
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2927
0
ATIF
2
FAVORİ
2927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esin Ergün
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.407029
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3943
17
ATIF
1
FAVORİ
3943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Uygulanan Bilişsel Gelişimle İlgili Farklı Soru Türlerinin Psikometrik Özelliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
,
Rukiye Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.452512
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
0
ATIF
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring the effect of online learners’ academic self-concepts on student engagement
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz
,
Esin Ergün
,
Mustafa Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1394946
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
200
0
FAVORİ
200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapı İnşa Oyun Performansının Dereceli Puanlama Anahtarıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sedef Dibekli
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.1281108
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
477
1
FAVORİ
477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI İLE DERECELENDİRME ÖLÇEĞİ’NDEN ELDE EDİLEN SONUÇLARIN TUTARLILIĞININ İNCELENMESİ: OKUMA AKICILIĞI VE PROZODİK OKUMA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Durdane Şelale Tüngaç
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1296957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the sources of differential item functioning: A sample critical thinking motivation scale
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz
,
Hüseyin Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1279152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık Uçlu Madde Örnekleriyle Hipotez Kurma ve Deney Planlama Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Uğur Hassamancıoğlu
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.990089
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5820
3
FAVORİ
5820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online peer assessment in teacher education
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.987902
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveynler İçin Cinsel İletişim Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
İsmihan Artan
,
Şehnaz Ceylan
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21020/husbfd.735860
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2927
2
FAVORİ
2927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peabody Resim Kelime Testinde Çeldiricilerin Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
,
Hüseyin Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Alanında Dereceli Puanlama Anahtarı Hazırlama: Deneysel Bir Uygulama
Yazarlar:
Zübeyde Kayakcı Danışmaz
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.674797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5350
0
FAVORİ
5350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Uygulanan Bilişsel Gelişimle İlgili Farklı Soru Türlerinin Psikometrik Özelliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
,
Rukiye Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.452512
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ: GEÇDA SONUÇLARI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fatma Kurnaz
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.560397
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12700
5
FAVORİ
12700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prenatal Bağlanma Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kurnaz
, Fatma Türkmen Çevik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21020/husbfd.453796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3539
0
FAVORİ
3539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esin Ergün
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.407029
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3943
1
FAVORİ
3943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zorba ve Kurban Çocuk Davranışlarını Değerlendirme Formu: Güvenilirliği ve Geçerliliği
Yazarlar:
Arzu Özyürek
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.401251
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4269
1
FAVORİ
4269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU’NDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN KOPYA ÇEKME TUTUMLARI
Yazarlar:
Mustafa Adıbatmaz
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Ergün
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1990
0
FAVORİ
1990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf İçin Hazırlanan Bilimsel Süreç Becerileri Programının Etkililiğinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz
,
Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.36891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2000
0
FAVORİ
2000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çocuk ve Gelişim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Editörlük
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Social Sciences And Education
Kastamonu Education Journal
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Online peer assessment in teacher education
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.987902
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
4
ATIF
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Alanında Dereceli Puanlama Anahtarı Hazırlama: Deneysel Bir Uygulama
Yazarlar:
Zübeyde Kayakcı Danışmaz
,
Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.674797
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5350
3
ATIF
0
FAVORİ
5350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ: GEÇDA SONUÇLARI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fatma Kurnaz
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.560397
ATIF
4
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12700
4
ATIF
5
FAVORİ
12700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prenatal Bağlanma Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kurnaz
, Fatma Türkmen Çevik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21020/husbfd.453796
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3539
4
ATIF
0
FAVORİ
3539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esin Ergün
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.407029
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3943
17
ATIF
1
FAVORİ
3943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zorba ve Kurban Çocuk Davranışlarını Değerlendirme Formu: Güvenilirliği ve Geçerliliği
Yazarlar:
Arzu Özyürek
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.401251
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4269
3
ATIF
1
FAVORİ
4269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU’NDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN KOPYA ÇEKME TUTUMLARI
Yazarlar:
Mustafa Adıbatmaz
,
Fatma Betül Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338807
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
3
ATIF
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf İçin Hazırlanan Bilimsel Süreç Becerileri Programının Etkililiğinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Betül Kurnaz
,
Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.36891
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2000
1
ATIF
0
FAVORİ
2000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat