avatar
Fikret Işık Dr. Öğr. Üyesi Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Yayın 4 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 3
4 Yayın
23 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Uluslararası Pazarlama Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kurum

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi

Popüler Yayınları

Hedonik tüketimle yeni medya okuryazarlığı arasındaki ilişki: Ampirik bir araştırma
DOI: 10.51177/kayusosder.944219
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 882

2

1

882

Yayınlar

0

614

0

591

0

709

1

882

Yayınlar

OECD Ülkelerinin Rekabet Performansının Entropi Tabanlı GİA Yöntemiyle Değerlendirilmesi
DOI: 10.33712/mana.1343883
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

1

0

591

1

0

709

Hedonik tüketimle yeni medya okuryazarlığı arasındaki ilişki: Ampirik bir araştırma
DOI: 10.51177/kayusosder.944219
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 882

2

1

882

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.