Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kibar Aktın
Doç. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
19
12
Yayın
19
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4127
12
ATIF
1
FAVORİ
4127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEMOKRATİK DAVRANIŞ EĞİLİMLERİ
Yazarlar: Hülya Karaçalı Taze,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-538319
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
0
ATIF
1
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Using Göbeklitepe, the Zero Point of History, in Cultural Heritage Education
Yazarlar: Mekiye Yolaçan,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.1453627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
0
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih öğretmenlerinin perspektifinden sosyal bilgiler eğitiminde tarih öğretimine ilişkin sorunlar
Yazarlar:
Soner Kahveci
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1455909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Tarih Şeritleri
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1351627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Perspektifinden 3B Yazıcıların Eğitimde Kullanımı
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Tuğra Karademir Coşkun
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1171741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanım Durumu
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016324
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kanıt Temelli Öğrenme Yaklaşımıyla Öğrencilerin Tarihsel Kanıt Kullanma Becerileri
Yazarlar:
Eda Şahin
,
Hürü Sağlam Tekir
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1031214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
0
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel empati etkinliklerinin bir tarihsel empati modeli çerçevesinde incelenmesi
Yazarlar: Sinan Şahin,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
0
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Tarihsel Empati Deneyimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Sinan Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflection on Out of School Education Activities from the Textbooks to the Social Studies Curriculum
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.705615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
0
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEMOKRATİK DAVRANIŞ EĞİLİMLERİ
Yazarlar: Hülya Karaçalı Taze,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-538319
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
1
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4127
1
FAVORİ
4127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kronolojik Düşünme: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Dursun Dilek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.281329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6418
0
FAVORİ
6418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Sakarya University Journal of Education
Turkish History Education Journal
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Editörlük
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanım Durumu
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016324
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
1
ATIF
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kanıt Temelli Öğrenme Yaklaşımıyla Öğrencilerin Tarihsel Kanıt Kullanma Becerileri
Yazarlar:
Eda Şahin
,
Hürü Sağlam Tekir
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1031214
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
1
ATIF
0
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4127
12
ATIF
1
FAVORİ
4127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kronolojik Düşünme: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Dursun Dilek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.281329
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6418
5
ATIF
0
FAVORİ
6418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat