Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kibar Aktın
Prof. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
29
13
Yayın
23
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
15
ATIF
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEMOKRATİK DAVRANIŞ EĞİLİMLERİ
Yazarlar: Hülya Karaçalı Taze,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-538319
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
0
ATIF
1
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Kök Değerlere Sahip Olma Durumunun Tarih ve Coğrafya Öğretmenlerinin Perspektifinden İncelenmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Soner Kahveci
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1582577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Göbeklitepe, the Zero Point of History, in Cultural Heritage Education
Yazarlar: Mekiye Yolaçan,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.1453627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
515
0
FAVORİ
515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih öğretmenlerinin perspektifinden sosyal bilgiler eğitiminde tarih öğretimine ilişkin sorunlar
Yazarlar:
Soner Kahveci
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1455909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Tarih Şeritleri
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1351627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Perspektifinden 3B Yazıcıların Eğitimde Kullanımı
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Tuğra Karademir Coşkun
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1171741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
0
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanım Durumu
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016324
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3299
0
FAVORİ
3299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kanıt Temelli Öğrenme Yaklaşımıyla Öğrencilerin Tarihsel Kanıt Kullanma Becerileri
Yazarlar:
Eda Şahin
,
Hürü Sağlam Tekir
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1031214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1597
0
FAVORİ
1597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel empati etkinliklerinin bir tarihsel empati modeli çerçevesinde incelenmesi
Yazarlar: Sinan Şahin,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Tarihsel Empati Deneyimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Sinan Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
0
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflection on Out of School Education Activities from the Textbooks to the Social Studies Curriculum
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.705615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEMOKRATİK DAVRANIŞ EĞİLİMLERİ
Yazarlar: Hülya Karaçalı Taze,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-538319
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
1
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kronolojik Düşünme: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Dursun Dilek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.281329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6938
0
FAVORİ
6938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Sakarya University Journal of Education
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish History Education Journal
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Editörlük
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish History Education Journal
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Tarih öğretmenlerinin perspektifinden sosyal bilgiler eğitiminde tarih öğretimine ilişkin sorunlar
Yazarlar:
Soner Kahveci
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1455909
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
1
ATIF
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Tarih Şeritleri
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1351627
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
1
ATIF
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Perspektifinden 3B Yazıcıların Eğitimde Kullanımı
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Tuğra Karademir Coşkun
,
Hülya Karaçalı Taze
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1171741
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
2
ATIF
0
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanım Durumu
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016324
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3299
2
ATIF
0
FAVORİ
3299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kanıt Temelli Öğrenme Yaklaşımıyla Öğrencilerin Tarihsel Kanıt Kullanma Becerileri
Yazarlar:
Eda Şahin
,
Hürü Sağlam Tekir
,
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1031214
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1597
3
ATIF
0
FAVORİ
1597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Müze Eğitimi ile Çocuklarin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kibar Aktın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336734
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
15
ATIF
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kronolojik Düşünme: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kibar Aktın
,
Dursun Dilek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.281329
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6938
5
ATIF
0
FAVORİ
6938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat