Mürşet Çakmak profil resmi
Mürşet Çakmak Dr. Öğr. Üyesi MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 12
17 Yayın
25 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Biyoloji Eğitimi

Kurum

MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Çocuk Sevme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1063951
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

0

1

689

1

1

602

Yayınlar

0

439

1

602

0

1671

Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Çocuk Sevme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1063951
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

1

689

0

556

0

2912

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Songül Güneş Şınego, Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 , Kesit Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 664

0

664

BİYOÇEŞİTLİLİK OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİ: GELİŞTİRME, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ
Yazarlar: Hasan Gürbüz, Mustafa Derman, Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1796

0

1796

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumları
Yazarlar: Hasan Gürbüz, Mürşet Çakmak , Mustafa Derman
Yayın Bilgisi: 2013 , Türk Bilimsel Derlemeler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1050

0

1050

DOLAŞIM SİSTEMİMİZ KONUSUNDA UYGULANAN KAVRAM HARİTALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Mürşet Çakmak , Hasan Gürbüz, Haci Kaplan
DOI: 10.14520/adyusbd.284
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3779

0

3779

0

1790

FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM HARİTALARI ile NOT TUTMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Mürşet Çakmak , Behçet Oral, Gülseren Özaltaş, Hacı Kaplan
Yayın Bilgisi: 2012 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 895

0

895

0

2380

Yayınlar

2

0

439

1

1

602

2

0

556

2

0

1827

DOLAŞIM SİSTEMİMİZ KONUSUNDA UYGULANAN KAVRAM HARİTALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Mürşet Çakmak , Hasan Gürbüz, Haci Kaplan
DOI: 10.14520/adyusbd.284
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3779

5

0

3779

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.