Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Faysal ÖZDAŞ
Faysal ÖZDAŞ
Doç. Dr.
Mardin Artuklu Üniversitesi
Bilinmiyor
Yayın
25
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
102
Bilinmiyor
25
Yayın
37
Hakemlik
102
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mardin Artuklu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim Sürecinde İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Güler SHAIKH
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1056035
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
ATIF
2
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi DEMİR
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF
82
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7519
82
ATIF
1
FAVORİ
7519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
, Metin AĞASOYLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
ATIF
1
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Programları Yetkinlik Alanlarının Değerlendirilmesi Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyit Bilal GÜNEŞ
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1274655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
46
0
FAVORİ
46
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi1
Yazarlar:
Güler SHAIKH
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1078877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
33
0
FAVORİ
33
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Rollerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Fehmi DEMİR
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.963975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
179
0
FAVORİ
179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinin Eğitime Yansımaları
Yazarlar:
Fehmi DEMİR
,
Doç.dr. Faysal ÖZDAŞ
,
Mürşet ÇAKMAK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokratik Öğrenme Ortamının İnşasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihat KAVAN
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1139458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Çevrimiçi Derslerde İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Yönetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Bilal GÜNEŞ
,
Aysun AÇIKGÖZ
,
Doç.dr. Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
164
0
FAVORİ
164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Güler SHAIKH
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1056035
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
2
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETİM PROGRAMI YETERLİLİKLERİ YETKİNLİK ALANI ÖĞRENCİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nizamettin ERKEK
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Mürşet ÇAKMAK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1034936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Dilek ÖZBEK
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Nihat KAVAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
, Metin AĞASOYLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
1
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nihat KAVAN
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Seval KAVAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
728
0
FAVORİ
728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİNİN İNCELENMESİ: BATMAN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Fehmi DEMİR
, Şehmus ORAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi DEMİR
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7519
1
FAVORİ
7519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6456
0
FAVORİ
6456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Yer Alan Yeterliliklere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Mürşet ÇAKMAK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2026
0
FAVORİ
2026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLARDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Burhan AKPINAR
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.368187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ SINIF DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan AKPINAR,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2404
0
FAVORİ
2404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİMDE DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Burhan AKPINAR
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3051
0
FAVORİ
3051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Demokrasiye İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Abdurrahman EKİNCİ
,
Recep BİNDAK
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.15384557
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Abdurrahman EKİNCi, M. Cevat YILDIRIM, Recep BİNDAK, Ömer Murat ÖTER,
Faysal ÖZDAŞ
, Mehmet Ali AKIN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Burhan AKPINAR
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİ KONULARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: M.nuri GÖMLEKSİZ,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIKLARININ EĞİTİM DENETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
0
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Mukaddime
Siirt Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
Asya Studies
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
HAFIZA
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRETİM PROGRAMI YETERLİLİKLERİ YETKİNLİK ALANI ÖĞRENCİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nizamettin ERKEK
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Mürşet ÇAKMAK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1034936
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
1
ATIF
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Dilek ÖZBEK
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Nihat KAVAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958966
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
1
ATIF
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nihat KAVAN
,
Faysal ÖZDAŞ
,
Seval KAVAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
728
1
ATIF
0
FAVORİ
728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi DEMİR
,
Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF
82
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7519
82
ATIF
1
FAVORİ
7519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6456
11
ATIF
0
FAVORİ
6456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Demokrasiye İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal ÖZDAŞ
,
Abdurrahman EKİNCİ
,
Recep BİNDAK
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.15384557
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
6
ATIF
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat