Faysal Özdaş profil resmi
Faysal Özdaş Prof. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın 29 Hakemlik 53 CrossRef Atıf 150
29 Yayın
53 Hakemlik
150 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Değerler Eğitimi

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

2

1377

Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
DOI: 10.33437/ksusbd.1471722
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 617

0

2

617

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 110 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8632

110

1

8632

ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1292

0

1

1292

0

1

1169

Yayınlar

2

617

0

601

Muhakkiklik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1297290
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 430

0

430

Investigating Teachers’ Opinions on the Competences in Curriculum
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1283252
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 494

0

494

1

1169

0

550

Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Rollerinin İncelenmesi
DOI: 10.14686/buefad.963975
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 676

0

676

0

607

0

3616

2

1377

0

896

0

1020

ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1292

1

1292

Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1581

0

1581

DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİNİN İNCELENMESİ: BATMAN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Fehmi Demir , Şehmus Oral
Yayın Bilgisi: 2021 , Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1633

0

1633

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8632

1

8632

Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8880

0

8880

0

2100

0

3230

LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ SINIF DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan Akpınar, Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3173

0

3173

0

5212

0

1225

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Abdurrahman Ekinci, M. Cevat Yıldırım, Recep Bindak, Ömer Murat Öter, Faysal Özdaş , Mehmet Ali Akın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1545

0

1545

0

1694

0

1158

ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIKLARININ EĞİTİM DENETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Nuri Gömleksiz, Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2371

0

2371

Yayınlar

1

0

607

5

2

1377

3

0

896

3

0

1020

Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1581

1

0

1581

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 110 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8632

110

1

8632

Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8880

19

0

8880

1

0

3230

7

0

1225

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.