Faysal Özdaş profil resmi
Faysal Özdaş Prof. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın 29 Hakemlik 53 CrossRef Atıf 150
29 Yayın
53 Hakemlik
150 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Değerler Eğitimi

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

2

1354

Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
DOI: 10.33437/ksusbd.1471722
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 570

0

2

570

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 110 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8607

110

1

8607

ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1264

0

1

1264

0

1

1145

Yayınlar

2

570

0

585

Muhakkiklik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1297290
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 422

0

422

Investigating Teachers’ Opinions on the Competences in Curriculum
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1283252
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 480

0

480

1

1145

0

535

Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Rollerinin İncelenmesi
DOI: 10.14686/buefad.963975
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 661

0

661

0

580

0

3578

2

1354

0

886

0

1008

ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1264

1

1264

Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1535

0

1535

DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİNİN İNCELENMESİ: BATMAN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Faysal Özdaş , Fehmi Demir , Şehmus Oral
Yayın Bilgisi: 2021 , Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1621

0

1621

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8607

1

8607

Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8817

0

8817

0

2086

0

3214

LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ SINIF DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan Akpınar, Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3136

0

3136

0

5178

0

1211

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Abdurrahman Ekinci, M. Cevat Yıldırım, Recep Bindak, Ömer Murat Öter, Faysal Özdaş , Mehmet Ali Akın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1533

0

1533

0

1672

0

1146

ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIKLARININ EĞİTİM DENETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Nuri Gömleksiz, Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2347

0

2347

Yayınlar

1

0

580

5

2

1354

3

0

886

3

0

1008

Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1535

1

0

1535

COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 110 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8607

110

1

8607

Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8817

19

0

8817

1

0

3214

7

0

1211

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.