Faysal ÖZDAŞ Doç. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın 25 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 102
25 Yayın
37 Hakemlik
102 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

779

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 82 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7519

82

ATIF

1

FAVORİ

7519

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal ÖZDAŞ , Metin AĞASOYLU
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 681

0

ATIF

1

FAVORİ

681

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

46

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

33

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Rollerinin İncelenmesi
DOI: 10.14686/buefad.963975
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 179

0

FAVORİ

179

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

943

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

199

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

779

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Faysal ÖZDAŞ , Metin AĞASOYLU
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 681

1

FAVORİ

681

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 728

0

FAVORİ

728

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİNİN İNCELENMESİ: BATMAN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Faysal ÖZDAŞ , Fehmi DEMİR , Şehmus ORAL
Yayın Bilgisi: 2021 , Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 939

0

FAVORİ

939

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7519

1

FAVORİ

7519

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6456

0

FAVORİ

6456

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1122

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2702

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ SINIF DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan AKPINAR, Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 , Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2404

0

FAVORİ

2404

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3051

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

953

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Abdurrahman EKİNCi, M. Cevat YILDIRIM, Recep BİNDAK, Ömer Murat ÖTER, Faysal ÖZDAŞ , Mehmet Ali AKIN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1273

0

FAVORİ

1273

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1214

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

883

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIKLARININ EĞİTİM DENETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ, Faysal ÖZDAŞ
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1761

0

FAVORİ

1761

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 728

1

ATIF

0

FAVORİ

728

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF 82 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7519

82

ATIF

1

FAVORİ

7519

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6456

11

ATIF

0

FAVORİ

6456

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

953

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.