avatar
Ramazan Cansoy Doç. Dr. KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 94 TR Dizin Atıf 89
16 Yayın
27 Hakemlik
94 CrossRef Atıf
89 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi

Kurum

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2415

0

3

2415

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1626

9

1

1626

Yayınlar

Eğitim Yönetimi kitabının incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 391

0

391

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2415

3

2415

Eğitim Yönetiminin Mirası: Akademik Bir Alanın Tarihi Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 406

0

406

0

919

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1604

0

1604

0

1358

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1299

0

1299

0

1124

0

2270

0

23142

0

1566

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5315

0

5315

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1626

1

1626

0

5917

Yayınlar

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1604

1

0

1604

2

0

1358

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1299

1

0

1299

Uluslararası Çerçevelere Göre 21.Yüzyıl Becerileri ve Eğitim Sisteminde Kazandırılması
DOI: 10.15869/itobiad.494286
ATIF 68 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23142

68

0

23142

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5315

13

0

5315

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1626

9

1

1626

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.