avatar
Ramazan Cansoy Doç. Dr. KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 90 TR Dizin Atıf 89
16 Yayın
27 Hakemlik
90 CrossRef Atıf
89 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi

Kurum

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2375

0

3

2375

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

9

1

1601

Yayınlar

Eğitim Yönetimi kitabının incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 331

0

331

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2375

3

2375

Eğitim Yönetiminin Mirası: Akademik Bir Alanın Tarihi Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 387

0

387

0

901

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1558

0

1558

0

1346

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1230

0

1230

0

1102

0

2174

0

22479

0

1550

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5218

0

5218

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

1

1601

0

5837

Yayınlar

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1558

1

0

1558

2

0

1346

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1230

1

0

1230

Uluslararası Çerçevelere Göre 21.Yüzyıl Becerileri ve Eğitim Sisteminde Kazandırılması
DOI: 10.15869/itobiad.494286
ATIF 65 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 22479

65

0

22479

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5218

12

0

5218

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

9

1

1601

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.