avatar
Ramazan Cansoy Doç. Dr. KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 143 TR Dizin Atıf 146
16 Yayın
36 Hakemlik
143 CrossRef Atıf
146 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi

Kurum

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2993

0

2

2993

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1930

10

1

1930

Yayınlar

Eğitim Yönetimi kitabının incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 972

0

972

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2993

2

2993

Eğitim Yönetiminin Mirası: Akademik Bir Alanın Tarihi Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 625

0

625

Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının İncelenmesi
DOI: 10.15869/itobiad.670655
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1140

0

1140

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2004

0

2004

0

2112

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2148

0

2148

0

1331

0

3297

0

27955

0

1710

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6150

0

6150

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1930

1

1930

0

6624

Yayınlar

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2004

3

0

2004

2

0

2112

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2148

3

0

2148

2

0

3297

Uluslararası Çerçevelere Göre 21.Yüzyıl Becerileri ve Eğitim Sisteminde Kazandırılması
DOI: 10.15869/itobiad.494286
ATIF 106 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 27955

106

0

27955

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6150

17

0

6150

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1930

10

1

1930