avatar
Salim Pilav Prof. Dr. ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 100
11 Yayın
14 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
100 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Yeni Türk Dili

Kurum

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
ATIF 2 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2293

2

10

2293

Türkçe Eğitimi Açısından Celal Nuri İleri’nin “Yeni Alfabe ve İmla Dersleri” Adlı Eseri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582026
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1629

1

1

1629

Yayınlar

Okuma Çemberi Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına ve Eleştirel Okuma Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1290367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1179

0

1179

0

277

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2293

10

2293

0

2766

1

1629

0

1120

0

1853

0

7825

0

35174

Yayınlar

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
ATIF 2 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2293

2

10

2293

8

0

2766

Türkçe Eğitimi Açısından Celal Nuri İleri’nin “Yeni Alfabe ve İmla Dersleri” Adlı Eseri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582026
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1629

1

1

1629

2

0

1120

3

0

7825

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.