Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alper Çiltaş
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
17
14
Yayın
16
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliği Oluşturma Süreçleri ve Öğretim Deneyimlerine Yansımaları
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.897100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
0
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Etkinliklerini Oluşturma ve Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Rabia Nur Öndeş
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.680493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Yöntemiyle 8. Sınıf Üslü İfadeler Konusunun Öğretimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Alper Çiltaş
,
Merve Zihar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.500004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12978
0
FAVORİ
12978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Views of Class Teachers on Mathematics Teaching: A Phenomenological Study
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
564
0
FAVORİ
564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Theoretical Framework with Sample Activities to Enlighten Prospective Elementary Mathematics Teachers about Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
Yazarlar:
Rabia Nur Öndeş
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Zekâ Türlerine Göre Matematiksel Modelleme Problemi Çözebilme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Çiltaş
,
Gülsen Demirci
,
Gürsel Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2957
0
FAVORİ
2957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliği Kurma ve Çözme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yayınlanan Matematiksel Model ve Modelleme Araştırmalarının Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Elif Albayrak,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14258
0
FAVORİ
14258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Sayılarda İşlemler Konusunun Öğretiminde Matematiksel Modelleme Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar: Merve Muşlu,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13176
0
FAVORİ
13176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Beşinci Sınıf Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşlerine Göre Matematiksel Model ve Modelleme Açısından İncelemesi
Yazarlar: Nizamettin Bilen,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5771
0
FAVORİ
5771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Öz-Düzenleme Öğretiminin Önemi Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31931
0
FAVORİ
31931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Pedagojik Yeterlilikleri
Yazarlar:
Alper Çiltaş
, Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6792
0
FAVORİ
6792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kurul Üyeliği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Conference Proceedings of Science and Technology
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International Journal of Active Learning
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliği Oluşturma Süreçleri ve Öğretim Deneyimlerine Yansımaları
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.897100
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
3
ATIF
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
4
ATIF
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Etkinliklerini Oluşturma ve Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Rabia Nur Öndeş
,
Alper Çiltaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.680493
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
3
ATIF
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Yöntemiyle 8. Sınıf Üslü İfadeler Konusunun Öğretimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Alper Çiltaş
,
Merve Zihar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.500004
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12978
7
ATIF
0
FAVORİ
12978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat