Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hilal İlknur Tunçeli
Doç. Dr.
Sakarya Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
27
11
Yayın
43
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Çocuk Gelişimi Eğitimi
Kurum
Sakarya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Erken Çocukluk Döneminde Gelişimin Değerlendirilmesi ve Önemi
Yazarlar:
Hilal İlknur Tunçeli
,
Rengin Zembat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41691
0
ATIF
5
FAVORİ
41691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
48-84 Aylık Çocukların Cinsiyete Göre Renk Beğenileri ve Nesne Renk Tercihleri
Yazarlar:
Aysel Ferah Özcan
,
Hilal İlknur Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of 21st-Century Skills in Early Childhood in Terms of Different Variables
Yazarlar:
Suat Kol
,
Hilal İlknur Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1206194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Uygulamayı Tercih Ettikleri Etkinlik Türlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep Kılıç
,
Hilal İlknur Tunçeli
,
Fatma Özge Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.696279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1948
0
FAVORİ
1948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kontrol Odağı ve Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
,
Hilal İlknur Tunçeli
, Ezgi Akşin Yavuz,
Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1473
0
FAVORİ
1473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN LAP-3 GELİŞİM DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hilal İlknur Tunçeli
,
Rengin Zembat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-415064
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2527
0
FAVORİ
2527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokul Eğitim Programları: Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
,
Hilal İlknur Tunçeli
, Ezgi Akşin Yavuz,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.403605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
, Ezgi Akşin Yavuz,
Hilal İlknur Tunçeli
,
Hilal Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2080
0
FAVORİ
2080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN BENLİK ALGISI, MİZAÇ VE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar: Rengin Zembat, Sinan Koçyiğit, Ezgi Akşin Yavuz,
Hilal İlknur Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8003
0
FAVORİ
8003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Gelişimin Değerlendirilmesi ve Önemi
Yazarlar:
Hilal İlknur Tunçeli
,
Rengin Zembat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41691
5
FAVORİ
41691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI (2006) HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: M. Oya Ramazan,
Hilal İlknur Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1961
0
FAVORİ
1961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN ANNELERİNİN ÖZ YETERLİLİK VE ÖFKE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ1
Yazarlar: Gülden Balat,
Türker Sezer
,
Hilal Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Baskent University Journal of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Examination of 21st-Century Skills in Early Childhood in Terms of Different Variables
Yazarlar:
Suat Kol
,
Hilal İlknur Tunçeli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1206194
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
2
ATIF
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Uygulamayı Tercih Ettikleri Etkinlik Türlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep Kılıç
,
Hilal İlknur Tunçeli
,
Fatma Özge Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.696279
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1948
4
ATIF
0
FAVORİ
1948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN LAP-3 GELİŞİM DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hilal İlknur Tunçeli
,
Rengin Zembat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-415064
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2527
2
ATIF
0
FAVORİ
2527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
, Ezgi Akşin Yavuz,
Hilal İlknur Tunçeli
,
Hilal Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351404
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2080
10
ATIF
0
FAVORİ
2080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat