Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Aslan Efe
Doç. Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
24
14
Yayın
13
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
1
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Seval Özmen Ülük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
4
ATIF
1
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Learning Outcomes in 12th Grade Biology Curriculum According to The Revised Bloom Taxonomy: 2013, 2017 and 2018 Curriculums
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.591450
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
2
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sefer Bakçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
2
ATIF
1
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Handan İz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
ATIF
1
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An Evaluation of Online Science Classes Based on Students’ Science Learning Experiences
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1341206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Handan İz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Biyoçeşitlilik Okuryazarlık Değerlendirme Aracı Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1135421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Middle School Students’ Views on the Contributions of Dioramas to Biodiversity Education
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sadreddin Tusun,
Ali Osman Alakuş
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1131985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sefer Bakçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1063187
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
1
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MARZANO TAKSONOMİSİ’NE GÖRE 5., 6., 7. ve 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Handan İz
,
Güldan Gün
,
Rüveyda Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.847209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Belgesel Çekme Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma için Çevreye Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sait Yücel,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.692958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Kutuları Destekli Buluş Yoluyla Öğrenmenin Fen Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Nazan Bakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.533479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Learning Outcomes in 12th Grade Biology Curriculum According to The Revised Bloom Taxonomy: 2013, 2017 and 2018 Curriculums
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.591450
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Student Teachers’ Approaches to Studying
Yazarlar:
Rıfat Efe
,
Hulya Aslan Efe
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.376848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Seval Özmen Ülük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.376953
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
1
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK MOTİVASYON VE ÖZ DÜZENLEME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Yunus Baysal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.308979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Alanları Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5., 6., 7. VE 8. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN BİYOLOJİ ÜNİTELERİNDE BULUNAN ETKİNLİKLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Nazan Bakır
, Yunus Emre Baysal, Seval Özmen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Handan İz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
ATIF
1
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Biyoçeşitlilik Okuryazarlık Değerlendirme Aracı Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1135421
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
2
ATIF
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Middle School Students’ Views on the Contributions of Dioramas to Biodiversity Education
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sadreddin Tusun,
Ali Osman Alakuş
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1131985
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
3
ATIF
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sefer Bakçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
2
ATIF
1
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MARZANO TAKSONOMİSİ’NE GÖRE 5., 6., 7. ve 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Handan İz
,
Güldan Gün
,
Rüveyda Erol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.847209
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
1
ATIF
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Belgesel Çekme Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma için Çevreye Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Sait Yücel,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.692958
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
5
ATIF
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Learning Outcomes in 12th Grade Biology Curriculum According to The Revised Bloom Taxonomy: 2013, 2017 and 2018 Curriculums
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
,
Rıfat Efe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.591450
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
2
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Student Teachers’ Approaches to Studying
Yazarlar:
Rıfat Efe
,
Hulya Aslan Efe
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.376848
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
3
ATIF
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Seval Özmen Ülük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
4
ATIF
1
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK MOTİVASYON VE ÖZ DÜZENLEME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hülya Aslan Efe
, Yunus Baysal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.308979
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
1
ATIF
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat