Hülya Aslan Efe profil resmi
Hülya Aslan Efe Doç. Dr. DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 22
14 Yayın
12 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 873

4

1

873

2

1

821

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

2

1

1321

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

0

1

523

Yayınlar

0

96

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

1

523

0

396

0

451

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

1

1321

0

956

Science Student Teachers’ Approaches to Studying
DOI: 10.31458/iejes.376848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 733

0

733

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 873

1

873

0

1044

0

1018

Yayınlar

1

0

396

3

0

451

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

2

1

1321

1

0

863

5

0

817

2

1

821

Science Student Teachers’ Approaches to Studying
DOI: 10.31458/iejes.376848
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 733

3

0

733

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 873

4

1

873

1

0

1044

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.