Hülya Aslan Efe profil resmi
Hülya Aslan Efe Doç. Dr. DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 23
14 Yayın
13 Hakemlik
23 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 973

4

1

973

2

1

926

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1673

2

1

1673

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

1

1

631

Yayınlar

0

188

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

1

631

0

550

0

629

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1673

1

1673

0

1043

Science Student Teachers’ Approaches to Studying
DOI: 10.31458/iejes.376848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

0

792

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 973

1

973

0

1133

0

1066

Yayınlar

Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Fen Bilimleri Dersi Sorularının Bazı Değişkenlere Göre Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1105091
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

1

1

631

1

0

550

3

0

629

Çoklu Zeka Kuramı ile İlgili Türkiye’de Yapılan Fen Eğitimine Yönelik Çalışmaların Meta-Sentezi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Sefer Bakçı
DOI: 10.53506/egitim.1063187
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1673

2

1

1673

1

0

1101

5

0

887

2

1

926

Science Student Teachers’ Approaches to Studying
DOI: 10.31458/iejes.376848
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

3

0

792

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Aslan Efe , Seval Özmen Ülük
DOI: 10.18009/jcer.376953
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 973

4

1

973

1

0

1133

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.