Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlkay Doğan Taş
Doç. Dr.
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
18
9
Yayın
26
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
0000-0002-1418-1688
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Felsefesi
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Zekâ Oyunlarının Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerde Matematiksel Muhakeme Yeteneğine Olan Etkisi
Yazarlar:
İlkay Doğan Taş
,
Eda Nur Yöndemli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10741
0
ATIF
4
FAVORİ
10741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Öz-Yeterliği Araştırmalarına İlişkin Bibliyometrik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Serap Nur Duman
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
ATIF
2
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The perception scale for curriculum leadership: Validity and reliability study
Yazarlar:
Cemile Keski
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1518335
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
1
ATIF
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Research on Curriculum Leadership: A Bibliometric Analysis
Yazarlar:
İlkay Doğan Taş
,
Serap Nur Duman
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
DOI: 10.31704/ijocis.1465063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
0
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The perception scale for curriculum leadership: Validity and reliability study
Yazarlar:
Cemile Keski
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1518335
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Öz-Yeterliği Araştırmalarına İlişkin Bibliyometrik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Serap Nur Duman
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
2
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakülteli Olmak (Kırıkkale Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Serap Nur Duman
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.898199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çeşitli Ülkelerde Öğretmen Değerlendirme
Yazarlar:
İlkay Taş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
0
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Öğretmen Değerlendirme Modeli Önerisi
Yazarlar:
İlkay Doğan Taş
, Fatma Bıkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Juggle Öğrenme Deneyimi Sırasındaki Epistemolojik İnançları ve Öz Düzenlemeli Öğrenme Algıları
Yazarlar:
Oktay Akbaş
,
İlkay Doğan Taş
, Serap Nur Duman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.464093
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
0
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZİNDE EĞİTİM ALAN 6. VE 7. SINIF ÖĞRENCİLERİ VE VELİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar: Seyit Karaburçak,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerde Matematiksel Muhakeme Yeteneğine Olan Etkisi
Yazarlar:
İlkay Doğan Taş
,
Eda Nur Yöndemli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10741
4
FAVORİ
10741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Baskent University Journal of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Education
Turkish Journal of Primary Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
The perception scale for curriculum leadership: Validity and reliability study
Yazarlar:
Cemile Keski
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1518335
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
1
ATIF
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakülteli Olmak (Kırıkkale Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Serap Nur Duman
,
İlkay Doğan Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.898199
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
6
ATIF
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat