Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kemal Yürümezoğlu
Prof. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
41
13
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
0000-0002-3288-9890
24170465400
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Kandinky’nin ‘Sarı-Kırmızı-Mavi’ Başlıklı Tablosunun Reprodüksüyonu ve Yeniden Yorumlanması
Yazarlar:
Kemal Yürümezoğlu
,
Turan Enginoğlu
,
Ekin Boztaş
,
Burcu Meral Tezeren
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Art Time
DOI: 10.62425/at.1474060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi
Yazarlar:
Burcu Meral Tezeren
,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1441152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
310
0
FAVORİ
310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEAM Bütünleşik Öğrenme Modeli Üstün/Özel Yeteneklilerde Yaratıcılığı Destekler mi?
Yazarlar:
Sıla Balım
,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1207880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEAM bütünleşik öğrenme modelinin çerçevesi ve yetenek gelişimi için önemi
Yazarlar:
Burcu Meral Tezeren
,
Sıla Balım
,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2494
0
FAVORİ
2494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Farklı Bölgelerinden Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Aktif Öğrenme Etkinlikleri Eğitimi ile İlgili Görüşleri ve Öz Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Gamze Sezgin Selçuk
, Serap Çalışkan, Gülten Şendur,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.23855
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICILIK VE ÜSTÜN YETENEKLİLİĞİN BAZI ZEKA KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Burak Karabey
,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24489
0
FAVORİ
24489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRIMARY SCIENCE STUDENTS’ APPROACHES TO INQUIRY-BASED LEARNING
Yazarlar: Ayse Oguz-unver,
Kemal Yurumezoglu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN ÖĞRETİMİNDE SORUNSALIN ÖNEMİ
Yazarlar:
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Science Using the Language of Nature: Winter Comes To Our Campus
Yazarlar:
Ayse Oguz-unver
,
Kemal Yurumezoglu
, Songul Sever
Yayın Bilgisi: 2011 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ CONCEPTIONS REGARDING ASTRONOMICAL PHENOMENA
Yazarlar: Hüseyin Küçüközer, Asuman Küçüközer,
Kemal Yurumezoglu
, Mehmet Emin Korkusuz
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Enerji ve Enerji ile İlgili Kavramları Algılamaları
Yazarlar: Aytekin Cokelez,
Kemal Yürümezoğlu
, Sinan Ayaz, Aytekin Çökelez
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3797
0
FAVORİ
3797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HİPOTEZ TEST SÜRECİNDE ÇOCUKLARIN VE YETİŞKİNLERİN BİLİMSEL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ
Yazarlar:
Kemal Yürümezoğlu
, Ayşe Oğuz
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modern Fizikte Öğrencilerin ve Öğretmen Adaylarının Algılama ve Mantık Yürütme Biçimleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Art Time
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
International Electronic Journal of Environmental Education
International Online Journal of Primary Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör , Yayın Editörü
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
STEAM Bütünleşik Öğrenme Modeli Üstün/Özel Yeteneklilerde Yaratıcılığı Destekler mi?
Yazarlar:
Sıla Balım
,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1207880
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
3
ATIF
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Farklı Bölgelerinden Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Aktif Öğrenme Etkinlikleri Eğitimi ile İlgili Görüşleri ve Öz Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Gamze Sezgin Selçuk
, Serap Çalışkan, Gülten Şendur,
Kemal Yürümezoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.23855
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
1
ATIF
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat