Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Ali Kandemir
Dr.
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Yayın
19
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
13
19
Yayın
3
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0001-9340-2559
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
2
ATIF
4
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2581
0
ATIF
2
FAVORİ
2581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Jigsaw II Tekniğinin 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.336175
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
4
ATIF
1
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
3
ATIF
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
ATIF
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKULDA KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE BU SORUNLARA İLİŞKİN ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1431543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Sınıf Düzeylerindeki Öğrencilerin Erime ve Çözünmeye Yönelik Bilgi Yapıları Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1304122
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
171
0
FAVORİ
171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarının Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299705
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
1
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw II Tekniğinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1102529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
4
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Dünya’nın Hareketlerine Yönelik Bilgi Yapılarının Kavramsal Değişim Teorilerine göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.934087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
0
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ARGÜMANTASYON YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİNİN BLOOM’UN TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2581
2
FAVORİ
2581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilere Problem Çözme Becerisi Kazandırma Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.747892
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Sahip Olduğu Kavram Yanılgılarını Belirlemelerine ve Gidermelerine Yönelik Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1241
0
FAVORİ
1241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Rutin Olmayan Problemleri Çözme Düzeyi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1221
0
FAVORİ
1221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kavramının Öğrencilerde Çağrıştırdığı Kavramlar
Yazarlar: Zeki Apaydın,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullandıkları Öğretim Yöntem, Teknik ve Değerlendirme Araçlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
MEHMET ALİ Kandemir
,
Doç. Dr. Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1884
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2242
0
FAVORİ
2242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Jigsaw II Tekniğinin 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.336175
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
1
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Doğrultusunda Jigsaw II Tekniğini Kullanmanın Akademik Başarı ve Öğrenilenlerin Kalıcılığı Üzerinde Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarının Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299705
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
1
ATIF
1
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw II Tekniğinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1102529
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
3
ATIF
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
2
ATIF
4
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Dünya’nın Hareketlerine Yönelik Bilgi Yapılarının Kavramsal Değişim Teorilerine göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.934087
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
3
ATIF
0
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
ATIF
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
3
ATIF
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Jigsaw II Tekniğinin 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.336175
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
4
ATIF
1
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat