Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yaşar Çelik
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
23
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
15
23
Yayın
13
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-8159-5189
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sosyal bilgiler eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokul Öğrencilerine Kitap Okuma Alışkanlığı Kazandırmada Sınıf Öğretmenlerinin Rolü
Yazarlar:
Yaşar Çelik
, Necmiye Karakullukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7219
0
ATIF
2
FAVORİ
7219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
0
ATIF
2
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Bazı Becerilerin Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919620
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
10
ATIF
2
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORUMLULUK DEĞERİ ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SORUMLULUK KAZANIM DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İhsan Onay
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.888282
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
0
ATIF
1
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmenlerin Kullandıkları Filmlerin Eğitsel Açıdan İncelenmesi: Charlie ve Çikolata Fabrikası
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.992598
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
ATIF
1
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıkları İle Sorumluluk Değeri Kazanım Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zarif Safa Soylu
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11
0
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersinde Sınıf Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrenciler Üzerindeki Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Hacı Aydın,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Ev Ziyaretlerinin Öğretmen-Veli, Öğretmen-Öğrenci İlişkilerine Yansımaları
Yazarlar:
Yaşar Çelik
,
Murat Ünal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1504845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi / Investigation of Prospective Teachers' Self-Efficacy Perceptions Regarding Computer Assisted Instruction
Yazarlar:
İlkim Zülal Ölmez
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1543156
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
1
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Becerisi Kazanma Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi / An Investigation of Primary School 3rd and 4th Grade Students' Views on the Process of Acquiring Financial Literacy Skills
Yazarlar:
Nurcihan Zehir Gülebi
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1583888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA İLKOKULA BAŞLAMA YAŞI
Yazarlar:
Yaşar Çelik
,
Tansu Beşiktepe
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1387107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Primary School Teachers and Students Regarding the Use of Educational Digital Games in Educational Activities
Yazarlar:
Meral Aydın
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1378719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Oyunlarının Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’ndaki Becerilerin Kazanılmasına Katkısı Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Nermin Temel
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.791016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğretmenleri ve yöneticilerinin üstün başarı belgesi ödülüne yönelik görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Sezgin Temel
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1073689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
0
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmenlerin Kullandıkları Filmlerin Eğitsel Açıdan İncelenmesi: Charlie ve Çikolata Fabrikası
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.992598
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
1
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORUMLULUK DEĞERİ ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SORUMLULUK KAZANIM DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İhsan Onay
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.888282
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
1
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarını Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Nurullah Karakullukcu,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.725816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Bazı Becerilerin Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919620
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
2
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
2
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilere Problem Çözme Becerisi Kazandırma Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.747892
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ZAMAN TUZAKLARINA DÜŞMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İZLENİMLERİ
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.778701
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Kitap Okuma Alışkanlığı Kazandırmada Sınıf Öğretmenlerinin Rolü
Yazarlar:
Yaşar Çelik
, Necmiye Karakullukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7219
2
FAVORİ
7219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mezunlarının Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Programlarının Değerlendirilmesi (OMÜ Örneği)
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Alışkanlığının Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.643230
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi*
Yazarlar:
Yaşar Çelik
,
İbrahim Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stajyer Öğrencilerin Okullarda Öğretmenden Öğrenciye Yönelik Şiddete İlişkin Gözlemleri
Yazarlar:
Yaşar Çelik
, İhsan Onay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4350
0
FAVORİ
4350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: İhsan Onay,
Yaşar Çelik
,
Kaya Tuncer Çağlayan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1258
0
FAVORİ
1258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL TUTUMLARI VE ÖZGÜVENLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İhsan Onay
,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2265
0
FAVORİ
2265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Innovative Research in Social Studies
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarını Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Nurullah Karakullukcu,
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.725816
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
2
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Bazı Becerilerin Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919620
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
10
ATIF
2
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ZAMAN TUZAKLARINA DÜŞMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İZLENİMLERİ
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.778701
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
2
ATIF
0
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Alışkanlığının Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yaşar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.643230
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
3
ATIF
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat