1989 Ankara doğumludur. 2013 yılında burslu ve İngilizce olarak öğrenim gördüğü Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olmuştur. 2016
yılında İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Medya ve İletişim Yönetimi Tezli Yüksek Lisans Programı’ndan “Çevrimiçi Alışverişte Tüketici Tutum ve Davranışlarını Etkileyen
Etmenler: Vakıf Üniversitesi iletişim Sanatları Bölümü Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma” başlıklı teziyle uzmanlık derecesi almaya hak kazanmıştır. Aynı yıl İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Doktora Programı’na kayıt olmuştur. 2021 yılında “Lüks Marka Kullanımında Dijital Tüketicilerin Hedonik Tutumlarının Dönüşümü: İkinci El Moda Siteleri Üzerine
Bir İnceleme” başlıklı doktora tezi ile “Doktor” unvanını almaya hak kazanmıştır. 2021 yılından itibaren Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde “Dr.
Öğretim Üyesi” olarak görev alan Varol, “halkla ilişkiler”, “bütünleşik pazarlama iletişimi”, “tüketici davranışları”, “tüketim kültürü” üzerine çalışmalar yapmaktadır.