Merve ÇELİK VAROL Dr. Öğr. Üyesi BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 3
9 Yayın
10 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları İtibar Yönetimi Tüketici Davranışı

Biyografi

1989 Ankara doğumludur. 2013 yılında burslu ve İngilizce olarak öğrenim gördüğü Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olmuştur. 2016
yılında İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Medya ve İletişim Yönetimi Tezli Yüksek Lisans Programı’ndan “Çevrimiçi Alışverişte Tüketici Tutum ve Davranışlarını Etkileyen
Etmenler: Vakıf Üniversitesi iletişim Sanatları Bölümü Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma” başlıklı teziyle uzmanlık derecesi almaya hak kazanmıştır. Aynı yıl İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Doktora Programı’na kayıt olmuştur. 2021 yılında “Lüks Marka Kullanımında Dijital Tüketicilerin Hedonik Tutumlarının Dönüşümü: İkinci El Moda Siteleri Üzerine
Bir İnceleme” başlıklı doktora tezi ile “Doktor” unvanını almaya hak kazanmıştır. 2021 yılından itibaren Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde “Dr.
Öğretim Üyesi” olarak görev alan Varol, “halkla ilişkiler”, “bütünleşik pazarlama iletişimi”, “tüketici davranışları”, “tüketim kültürü” üzerine çalışmalar yapmaktadır.

Kurum

BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

ATIF

1

FAVORİ

1509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

562

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

127

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÖRNEĞİ OLARAK İKİNCİ EL TÜKETİM
DOI: 10.53281/kritik.1130993
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1354

0

FAVORİ

1354

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

562

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

698

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.700157
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2303

0

FAVORİ

2303

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

1

FAVORİ

1509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.700157
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2303

2

ATIF

0

FAVORİ

2303

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.