Nadir ÇELİKÖZ Prof. Dr. yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi eğitim bilimleri bölümü
Yayın 10 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 14
10 Yayın
13 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri Eğitim Programları ve Öğretim

Biyografi

Nadir Çeliköz 1966 yılında Çorum'da doğdu. Sırasıyla İnkılap ilkokulunu, Atatürk Ortaokulunu ve Çorum Lisesini bitirdi. Lisans eğitimini Gazi Üniversitesinde (EPÖ), Y Lisans Eğitimini Ankara Üniversitesinde (EPÖ) ve Doktora Eğitimini ise Hacettepe Üniversitesinde (EPÖ) tamamladı.1991-1992 eğitim-öğretim yılında Çankırı Anadolu Öğretmen Lisesinde bir yıl Meslek Dersleri öğretmenliği görevinde bulundu. 1992 yılında Ankara Üniversitesinde Yüksek Lisansa başlarken, aynı yıl Gazi Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümünde de Araştırma Görevlisi olarak göreve başladı. Gazi Üniversitesinde yaklaşık on yıl araştırma görevliliği ve beş yıllık öğretim görevliliği deneyimlerinden sonra 2005 yılında, Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesine Yardımcı Doçent olarak atandı. Selçuk Üniversitesinde Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanlığı, Eğitim Teknolojisi Anabilim Dalı Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Enstitü Müdür Yardımcılığı, Ölçme-Değerlendirme Fakülte Kurulu Başkanlığı, Öğretmenlik Uygulaması Fakülte Koordinatörlüğü gibi görevlerde bulundu. 2012 Yılında Doçent olan Çeliköz, 2013 yılından itibaren YTÜ Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü EPÖ Anabilim Dalında çalışmaktadır. Ulusal ve uluslararası indekslerde taranan çok sayıda eseri (kitap, makale, bildiri) bulunan Çeliköz, 2015 yılında "Ülkemizin en başarılı 2000 bilim insanı listesinde" de yer almıştır. Halen Yıldız Teknik Üniversitesinde kadrolu profesör olan Çeliköz 2017-2018 yıları arasında Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi’nde bir yıl misafir öğretim üyesi olarak da görev yapmıştır.

Kurum

yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi eğitim bilimleri bölümü

Popüler Yayınları

Öğretmen adaylarının çocuk haklarına yönelik tutumları
DOI: 10.24289/ijsser.270584
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1775

10

ATIF

1

FAVORİ

1775

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

502

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

287

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

502

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1296

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEDYA VE TELEVİZYON OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ
DOI: 10.21733/ibad.399539
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 616

2

ATIF

0

FAVORİ

616

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4258

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Essay Writing Course, Given along with Comprehension-based Instruction, on the Writing Skill Development of High School Students
Yazarlar: Şule Yüksel ERTUĞRUL SEÇER, Nadir ÇELİKÖZ
DOI: 10.32601/ejal.461026
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 522

0

ATIF

0

FAVORİ

522

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının çocuk haklarına yönelik tutumları
DOI: 10.24289/ijsser.270584
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1775

10

ATIF

1

FAVORİ

1775

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLİ TERCİHLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
Yazarlar: Hakan KARATAŞ , Nilüfer ŞEKER SIR, Nadir ÇELİKÖZ
Yayın Bilgisi: 2015 , Education Sciences
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1058

0

ATIF

0

FAVORİ

1058

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.