Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Tayyar Çelik
Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
41
17
Yayın
35
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
0000-0003-3951-7261
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Çocuk Gelişimi Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algıları ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Ümit Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
DOI: 10.46628/itbhssj.1134102
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
2
ATIF
1
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algıları ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Ümit Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
DOI: 10.46628/itbhssj.1134102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
1
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do the Personality Traits of Teacher Candidates Predict the Perception of Self-Efficacy and Alienation from School?
Yazarlar:
Tamer Sarı
,
Servet Atik
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.99.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling
Yazarlar:
Servet Atik
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.826088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Ümit Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.684913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6309
0
FAVORİ
6309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Yabancılaşmanın Cinsiyet, Bölüm Seçme Kararı, Akademik Performans ve Akademik Öz-yeterlik Açısından Yordanması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.661389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
0
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumalarındaki Örgütsel Sinizmin Cinsiyet Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Hüseyin Akar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.508652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenleri Değişime Hazırlamak: Psikolojik Güçlendirmenin Bireysel Değişime Hazır Olmaya Etkisi
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Servet Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÜÇLENDİRME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA YÖNELİK TEMATİK BİR İNCELEME
Yazarlar: Ümit Kahraman,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.703737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Politika Algıları ile Örgütsel Bağlılıkları ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKADEMİK KONTROL ODAĞI VE BAŞARI AMAÇ YÖNELİMİNİN KENDİNİ SABOTAJI YORDAMA DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hüseyin Akar
,
O. Tayyar Çelik
,
Ali Karataş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1437
0
FAVORİ
1437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Politika Algısı Ölçeğinin Okul Örgütleri İçin Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.425250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediator Role of Interaction Anxiety in the Relationship between Social Support Perception and Smartphone Addiction
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Necdet Konan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.397445
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.421820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2749
0
FAVORİ
2749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Yöneticisi Görevlendirme Sorunu: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
, Necdet Konan,
Remzi Çetin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3220
0
FAVORİ
3220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmenleri İçin Mesleki Değerler Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve İş Doyumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
, Musa Gürsel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.347677
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderliğine İlişkin Öğretmen Algısı
Yazarlar:
Necdet Konan
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.274186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
European Journal of Educational and Social Sciences
Yazım Editörü
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
European Journal of Educational and Social Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Journal of Continuous Vocational Education and Training
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algıları ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Ümit Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
DOI: 10.46628/itbhssj.1134102
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
2
ATIF
1
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do the Personality Traits of Teacher Candidates Predict the Perception of Self-Efficacy and Alienation from School?
Yazarlar:
Tamer Sarı
,
Servet Atik
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.99.8.4
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
1
ATIF
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling
Yazarlar:
Servet Atik
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.826088
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
4
ATIF
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Ümit Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.684913
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6309
3
ATIF
0
FAVORİ
6309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Yabancılaşmanın Cinsiyet, Bölüm Seçme Kararı, Akademik Performans ve Akademik Öz-yeterlik Açısından Yordanması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.661389
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
3
ATIF
0
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumalarındaki Örgütsel Sinizmin Cinsiyet Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Hüseyin Akar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.508652
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
2
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÜÇLENDİRME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA YÖNELİK TEMATİK BİR İNCELEME
Yazarlar: Ümit Kahraman,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.703737
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
2
ATIF
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Politika Algısı Ölçeğinin Okul Örgütleri İçin Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.425250
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
3
ATIF
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediator Role of Interaction Anxiety in the Relationship between Social Support Perception and Smartphone Addiction
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Necdet Konan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.397445
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
11
ATIF
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
,
Mehmet Üstüner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.421820
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2749
7
ATIF
0
FAVORİ
2749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve İş Doyumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Osman Tayyar Çelik
, Musa Gürsel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.347677
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
2
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderliğine İlişkin Öğretmen Algısı
Yazarlar:
Necdet Konan
,
Osman Tayyar Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.274186
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
6
ATIF
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat