Rıfat Günday profil resmi
Rıfat Günday Prof. Dr. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVRSİTESİ
Yayın 27 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 4
27 Yayın
20 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Karşılaştırmalı Dil Çalışmaları Fransız Dili, Edebiyatı ve Kültürü Yabancı dil eğitimi, Dünya Dilleri ve Edebiyatları, Karşılaştırmalı Edebiyat

Kurum

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVRSİTESİ

Popüler Yayınları

Fransa ve Türkiye’nin Yabancı Dil Eğitimi Politikaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2250

0

1

2250

Fransa ve Türkiye’nin çokkültürlülük yaklaşımları
DOI: 10.29000/rumelide.1369158
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

0

1

1494

Yayınlar

Fransa ve Türkiye’nin çokkültürlülük yaklaşımları
DOI: 10.29000/rumelide.1369158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

1

1494

Fransa ve Türkiye’nin Yabancı Dil Eğitimi Politikaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2250

1

2250

0

325

0

2026

Images and Texts Concerning a Cultural Dimension in the Manual Adosphère 3
Yazarlar: Lale Ongunyurt Kaçan, Rıfat Günday
DOI: 10.29228/ijlet.51167
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 175

0

175

0

244

0

1528

0

396

0

2188

0

1201

Alain Robbe-Grillet’in Labyrentte Romanında Sinemanın Etkisi
DOI: 10.29228/ijlet.39668
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 156

0

156

Métro Saint-Michel’ de sözcük öğretimi yöntemlerinin didaktik analizi
Yazarlar: Chada Bachri, Rıfat Günday
DOI: 10.29000/rumelide.657869
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1338

0

1338

0

407

0

171

0

672

0

170

0

8265

Vocabulary Teaching in Action-Oriented Approach
Yazarlar: Rıfat Günday , Hasan Atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1550

0

1550

0

1279

0

193

0

4011

0

1518

0

2341

IONESCO'NUN KRAL CAN ÇEKİŞİYOR ADLI YAPITI ÜZERİNE BİR BİÇEM ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.680288
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2977

0

2977

Yayınlar

1

0

325

Métro Saint-Michel’ de sözcük öğretimi yöntemlerinin didaktik analizi
Yazarlar: Chada Bachri, Rıfat Günday
DOI: 10.29000/rumelide.657869
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1338

1

0

1338

1

0

8265

1

0

2341

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.