avatar
Yusuf Bahri Gündoğdu Doç. Dr. Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye
Yayın 9 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 30
9 Yayın
32 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Değerler Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Din Eğitimi

Kurum

Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye

Popüler Yayınları

0

1

462

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

0

1

875

Yayınlar

İslam Eğitim Düşüncesinde İbn Sahnûn’un Perspektifinden Öğretmenlik Mesleği
Yazarlar: Volkan Demirbağ, Yusuf Bahri Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2024 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1521888
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 68

0

68

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

1

875

Kınalızâde’de Aile Ahlâkı
DOI: 10.57135/jier.1224369
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 371

0

371

İlk Vahyin Eğitimsel Yorumlarında İnsan Unsurunun İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.5152/ilted.2022.22101234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

0

836

0

376

1

462

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1175

0

1175

0

4115

Suudi Arabistan Eğitim Sistemi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18144

0

18144

Yayınlar

Kınalızâde’de Aile Ahlâkı
DOI: 10.57135/jier.1224369
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 371

1

0

371

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1175

5

0

1175

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.