avatar
Yusuf Bahri Gündoğdu Doç. Dr. Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye
Yayın 13 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 30
13 Yayın
32 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Değerler Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Din Eğitimi

Kurum

Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye

Popüler Yayınları

0

1

577

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

0

1

951

Yayınlar

İslam Eğitim Düşüncesinde İbn Sahnûn’un Perspektifinden Öğretmenlik Mesleği
Yazarlar: Volkan Demirbağ, Yusuf Bahri Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2024 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1521888
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 209

0

209

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

1

951

0

497

İlk Vahyin Eğitimsel Yorumlarında İnsan Unsurunun İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.5152/ilted.2022.22101234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 928

0

928

0

433

1

577

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1358

0

1358

SUUDİ ARABİSTAN TÜRK OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SORUNLARI
Yayın Bilgisi: 2014 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 20424

0

20424

0

4230

Suudi Arabistan Eğitim Sistemi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18665

0

18665

0

1911

Yayınlar

Kınalızâde’de Aile Ahlâkı / Family Ethics in Kınalızâde
DOI: 10.57135/jier.1224369
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 497

1

0

497

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1358

6

0

1358

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.