avatar
Yusuf Bahri Gündoğdu Doç. Dr. Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye
Yayın 13 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 34
13 Yayın
39 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Değerler Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Din Eğitimi

Kurum

Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye

Popüler Yayınları

1

1

714

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1143

0

1

1143

Yayınlar

İslam Eğitim Düşüncesinde İbn Sahnûn’un Perspektifinden Öğretmenlik Mesleği
Yazarlar: Volkan Demirbağ, Yusuf Bahri Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2024 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1521888
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 407

0

407

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1143

1

1143

0

767

İlk Vahyin Eğitimsel Yorumlarında İnsan Unsurunun İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.5152/ilted.2022.22101234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1115

0

1115

0

558

1

714

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1473

0

1473

SUUDİ ARABİSTAN TÜRK OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SORUNLARI
Yayın Bilgisi: 2014 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21887

0

21887

0

4409

Suudi Arabistan Eğitim Sistemi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19257

0

19257

0

2075

Yayınlar

Kınalızâde’de Aile Ahlâkı / Family Ethics in Kınalızâde
DOI: 10.57135/jier.1224369
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

1

0

767

1

1

714

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1473

6

0

1473

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.