avatar
Ahmet Sarıtaş Prof. Dr. ANKARA YILDIRIM BEYAZIT UNIVERSITY
Yayın 18 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 22
18 Yayın
40 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Ürün ve Marka Yönetimi Dijital Pazarlama Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama

Kurum

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

5

14736

5

2

3462

0

2

2893

0

2

6886

0

1

896

Yayınlar

1

420

COVİD-19 SÜRECİNİN ORTAK TÜKETİME YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Cevahir Uzkurt , Ahmet Sarıtaş , Nazime Ebru Özkul Arıkan, Şefika Tanık
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 776

1

776

0

736

Örgüt Kültürünün ve İşletme Demografisinin KOSGEB Desteklerine Etkisi: Burdur İli Araştırması
Yazarlar: Ahmet Sarıtaş , Lütfullah Bakır
DOI: 10.33712/mana.771799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 648

0

648

1

1959

1

1306

5

14736

Sport Marketing and Sponsorship: Case of Turkish Airlines Corporation
Yayın Bilgisi: 2017 , Strategic Public Management Journal
DOI: 10.25069/spmj.289380
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6429

1

6429

0

5642

1

2231

2

2893

Yayınlar

5

2

3462

1

0

3686

14

0

5642

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.