Ahmet Sarıtaş profil resmi
Ahmet Sarıtaş Doç. Dr. ANKARA YILDIRIM BEYAZIT UNIVERSITY
Yayın 15 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 17
15 Yayın
20 Hakemlik
17 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Biyografi

KOSGEB Burdur Sinerji Merkez Yöneticisi olarak 2005 - 2008 yıllarında görev yapan SARITAŞ, 2008 - 2012 yıllarında Akdeniz Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olarak, 2012 – 2020 yılları arasında Mehmet Akif Ersoy Üniversitesinde Öğretim Üyesi olarak çalışmış ve 2020 yılından itibaren de Doçent olarak Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesinde görev yapmaktadır.


Farklı üniversiteler bünyesinde Rektör Danışmanlığı, Senatörlük, Meslek Yüksekokulu Müdürlükleri, Dekan Yardımcılığı, Bölüm Başkanlığı, Sanayi İşbirliği, Girişimcilik ve İş Geliştirme Merkez Müdürlüğü görevlerinde de bulunmuştur. Devam eden diğer görevlerinin yanında Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Rekabet ve İnovasyon Merkezi (REKMER) Müdürlüğü görevini de yürütmektedir.

Üniversitedeki görevlerinin yanında, TBMM Milletvekili Danışmanlığı, Türk Patent ve Marka Kurumu Bilgi ve Doküman Birimi Sorumluluğu, ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü, Burdur Kent Konseyi Ekonomik ve Sosyal Gelişme Grubu Başkanlığı ve MAKÜ – BAKA Teknokenti kurulumun da görev yapmış olan SARITAŞ, üniversite içinde ve dışında birçok kurulda da yer almış ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmıştır Ayrıca, Başbakanlık Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığında da çeşitli yurtdışı görevlerinde bulunmuştur.


Birincisi Burdur’da yapılan Uluslararası Ticaret Kongresi (UTİK 2014) Düzenleme Komitesi Başkanlığı yapan SARITAŞ, 2014 yılında Yunus Emre Enstitüsü davetlisi olarak Arnavutluk’ta “Mehmet Akif’in Siyasi Yönü” ve Macaristan’da Erasmus Değişim Programı kapsamında “Expo 2016 Antalya” konularında seminer vermiştir. Üniversitede Akademik danışmanlığını yaptığı ÜNİAK ve GEBİR (Gelişme ve Geliştirme Topluluğu) öğrenci topluluğu ile birçok aktivite ve 2 ulusal kongre organize etmiştir.

Pazarlama alanında Doçent olan SARITAŞ, Pazarlama, Markalaşma, Girişimcilik, Strateji Geliştirme, Proje Yönetimi, Sosyal Medya, Sektörel Kümelenme, Devlet Teşvikleri ve Aile İşletmelerinde Yönetim konuşlarında çalışmalar yapmış, birçok firma ve STK’ya danışmanlık ve eğitim hizmetinde de bulunmuştur. Türkiye’nin birçok ilinde 100’e yakın eğitim ve konferans veren SARITAŞ, Batı Akdeniz Bölgesi Ticaret ve Sanayi Odaları’nın tamamında, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı dâhil birçok Kamu Kurum ve Kuruluşunda KOBİ’lere, girişimcilere ve gençlere yönelik eğitim, seminer ve konferans vermiştir.

1981 Yılında Ankara - Şereflikoçhisar’da doğan Ahmet SARITAŞ, ilk ve orta öğrenimi Antalya’da tamamladıktan sonra, 2003 yılında Akdeniz Üniversitesi İİBF İşletme bölümünden onur öğrencisi olarak lisans, 2007 yılında yine aynı üniversitede yüksek lisans, 2012 yılında Süleyman Demirel Üniversitesinde doktora eğitimini tamamlamıştır. İngilizce bilen SARITAŞ’ın, çeşitli dergi ve gazetelerde yayınlanmış köşe yazıları ve çok sayıda bilimsel proje, makale ve tebliğleri ile kitap yazarlıkları bulunmaktadır. 

Kurum

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

5

10077

0

2

2466

0

2

6039

4

1

3017

0

1

618

Yayınlar

COVİD-19 SÜRECİNİN ORTAK TÜKETİME YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Cevahir Uzkurt , Ahmet Sarıtaş , Nazime Ebru Özkul Arıkan, Şefika Tanık
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 530

0

530

0

419

Örgüt Kültürünün ve İşletme Demografisinin KOSGEB Desteklerine Etkisi: Burdur İli Araştırması
Yazarlar: Ahmet Sarıtaş , Lütfullah Bakır
DOI: 10.33712/mana.771799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 434

0

434

1

1510

0

1063

5

10077

Sport Marketing and Sponsorship: Case of Turkish Airlines Corporation
Yayın Bilgisi: 2017 , Strategic Public Management Journal
DOI: 10.25069/spmj.289380
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5276

0

5276

0

4967

0

1940

2

2466

Yayınlar

4

1

3017

1

0

3098

12

0

4967

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.